19 Kasım 2013 Salı

Evrim MİLASLI- BANA HİÇ SENİ SEVİYORUM DEMEDİN

    Sevgili Evrim Milaslı'nın ilk kitabı Bana Hiç Seni Seviyorum demedin kesinlikle hayatının en azından bir kısmının biyografisi gibi olmuş. Evrim Milaslı kitabını bana yollarken bile o kadar ince, kibar ve özenliydi ki kitabını okurkende ne kadar büyük bir çaba sarf edilerek yazıldığını hissederek okuyacaksınız.
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    " Sanki bir film izliyor gibiydim. Kollarım ve başım vücuduma ağır geliyordu. Ayaklarım kendiliğinden, benden habersiz ilerliyordu. Kim nereye götürürse oraya gidiyordum. Saat kaçtı, hangi gündeydik hiç farkında değildim. Bu haldeyken ilaç vermeye çalışan bir yakınımızı reddetmiş olmama kendimde şaşırmıştım. Zaten bitkisel hayattaydım, her şeyden daha da kopmak istemiyordum. Acımı dibine kadar yaşamam lazımdı. Bu benim ödediğim bedeldi."
    "...Artık bir son vermemiz gerektiğini düşünüp yavaş yavaş durduğumuzda burnunu boynuma dayayıp kokusunu içime çekerek bir beş dakika da öylece kaldım. Çok tanıdık, bebek gibi, pudralı kokusuyla kendimden geçmiştim. Sanki yıllardır sevgiliymişiz, o uzak bir yerlere gitmiş de yeni gelmiş gibi bir özlem içerisindeydim. Ama bir anda beynim de bir şimşek çaktı ve hemen kalkıp yanına oturdum."
    Bir sabah uyandığımda hayatımın asla eskisi gibi olmayacağını anlayan 19 yaşındaki Merve'nin gözüyle dünyasındaki bütün renklerin kimi zaman ölüme, kimi zaman bir aşka dönüşmesinin hikayesi.
    Bana Hiç Seni Seviyorum Demedin hayatım boyunca unutamayacağım kesinlikle benim için çok özel kitaplar kategorisine girdi bile neden derseniz hayatımın en özel günlerinden önce elime ulaştı hayatımın en güzel tatilinde ''balayım da'' benimle beraberdi... Dönüş uçağında ağlamaya başladığımda Sevgilim'in beni teselli etmeside çok komikti:)
   ''Evrim Milaslı sen nasıl bir acı yaşamışsın ve bu acıya rağmen nasıl bu kadar güçlü ve hayata karşı sağlam kalmışsın?'' eminim kitabı okuduktan sonra herkesin merak ettiği soru olacaktır. Kitap da babası ile yaşadığı zorlu günleri, aşkın nasıl da bambaşka bir boyuta geçtiğini, mutluluğun sanıldığı kadar uzaklarda olmadığını anlatıyor. Kitabı okurken benim için en önemlisi de gerçek, yaşanmış bir hayat hikayesi olması... İyi ki Ceren'i tanımışım iyi ki Ceren Evrim'in arkadaşı olmuş ki bana ulaşıp hayatlarına dokunmama ve okumama sebep olmuşlar. Buram buram gerçeklik kokan bir kitap okumak isterseniz mutlaka mutlaka okuyun derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...