5 Temmuz 2013 Cuma

French Oje- KEŞKE BEN UYURKEN GİTSEYDİN

    Kitap Bağımlısı olarak ben ve blogum Dizüstü Edebiyat kitaplarını okumayı çok seviyoruz. Keşke Ben Uyurken Gitseydin Dizüstü Edebiyat'ının 21. kitabı benim de okuduğum 7. kitap!!! Dizüstü Edebiyat serüvenim ilk Küçük Aptalın Büyük Dünyası- Pucca ile başlayıp, Piç Güveysinden Hallice- Samihazinses, Erkek Dedikodusu- French Oje&T.B, Pucca Günlük Ve Geri Kalan Herşey- Pucca, Erkek Dedikodusu-2- French Oje& T.B , Allah Beni Böyle Yaratmış- Pucca ve Keşke Ben Uyurken Gitseydin ile şimdilik son bulmuştur...
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    Renda, kimine göre saf, kimine göre kurnaz, kimine göre şirin, kimine göre şanslı, kimine göre umutsuz      aşık, kimine göreyse vazfeçilmez bir kadın, aynı senin gibi...
    Bazen ulaşılmaz, bazen yapışkan; bazen tatlı, bazen yaka silktiren. Bazen çok genç, bazen çok olgun. Kime sorarsan farklı anlatıyor. Aynı seni anlattıkları gibi...
    Renda'nın anlattıklarının tamamına inanmamak gerekiyor sanki. Bazen abartıyor, bazen çok pembe görüyor, bazense hiç "anlamıyor". Aynı sen gibi...
     Onu okurken, ona abzen kızıyorsun, bazen acıyorsun, onu bazen seviyorsun, bazen ondan nefret ediyorsun. Bazen tanımak istiyorsun, bazen "aman benden uzak olsun" diyorsun. Aynı senin için de düşündükleri gibi...
    Tatlı hayalleri, ulaşılmaz hedefleri, aniden dönen şansı ve kararsız kaldığı anlar var, aynı hepimiz gibi...
    Renda, belki de partide sırt sırta olduğun, sinemada arka sıranda oturan, kasa kuyruğunda arkanda bekleyen, mağzada elini aynı elbiseye attığın, aynı spor salonuna kayıtlı olduğun, restoranda yemek yediğin masada senden önce yemek yiyen biri.
    ONUN DÜNYASINA GİRMEYE HAZIR MISIN?
    French Oje twitterdan keyifle takip ettiğim tatlı mı tatlı biriyken Erkek Dedikodusu 1 ve 2'yi okuduktan sonra daha da çok sevmiştim. Kendine ait ilk kitabını çıkardığıı duyduğumda da hemen alıp okumak istedim. Renda'yı anlatmış uzun uzun... Yaşadığı aşkları, hayal kırıklıklarını, heyecanını, yaptığı yanlışları. Tam bir kız kitabı olmuş. Ben bir solukta okudum aylardan Temmuz olduğuna göre de tam plaj kitabı olmuş:) Renda'nın nasıl bir hikayesi var merak ediyorsanız şimdiden keyifli okumalar...

5 yorum:

  1. canım ya her kıtap aldıgımda aklıma gelıyorsun ne guzel :))) hatta bugun sana foto yollamamk ıstedım ama buzugun senın en guzel gunun sanırım yada onlardan bırtanesı:) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Canım:)Her kitap aldığında aklına gelmem inan beni çok mutlu etti:)Ne güzel Kitap Bağımlısı olarak istediğim amaca ulaşmış:)Sevgiler

      Sil
  2. hmmm.. ne guzel 7. kitabin olmus.. Ben bu seriden ancak Pucca'yi okuyabildim.. Acikcasi gerisi icin de pek vakit ayirabilecek miyim bilmiyorum... Daha cok okunacak kitabim var.. yani okumak zorunda hissettigim ve can attigim. :) Off Gulsah ! yine ayni sey.. ne az zaman ve ne cok kitap.. Kolayliklar bize guzelim... (bir de ne cok uzak kaldim blog dunyasinda.. Gezi tum enerjimi aldi.. neyseki artik dondum ! bolca sendeyim demek bu..) muah !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lülüm seni blogumda görmek ne güzel:)Ben Dizüstü Edebiyat kitaplarında aralarda tatlı molalar vermek adına çok seviyorum:)Ama çok kitap az zaman konusunda da sana canı gönülden katılıyorum o kadar haklısın ki!O yüzden okumaya devam:)YAŞASIN KİTAP OKUMAK:)Seni de kocaman kocaman öpüyorum:)

      Sil
  3. tek kitap mı yoksa serisi var mı varsa yazıverin size zahmet

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...