7 Kasım 2012 Çarşamba

Blogger Kitap Anketi - Iconjane

   Serinin üçüncü anketini kimle yapsam diye düşünmeme gerek yoktu çünkü iconjane hep aklımda olan bir isimdi ve sağolsun beni kırmadı. 

Buluşmadan önce az çok nasıl bir kitap kültürü olabilir diye ne kadar düşündüysem hepsi çöpe gitti!!! Ferhan beni çok şaşırttı. :) O kadar şanslı ki çok okuyan anne, babanın kızı daha da geçmişe gittiğimizde şuan bile müfredatta okutulan türk masallarını derlemiş olan Naki TEZEL'in torunu... Benim için çok keyifli bir buluşmaydı. Bakalım Ferhan neler demiş...?

*İlk okuduğunuz kitap?
İlkokulda okuduğum Şeker Ali ve Bal Kız.

*Şuan ne okuyorsunuz?
John GRİSHAM- The Litigators.

*Bu zamana kadar sizi en etkileyen kitap hangisi?
Ozen Yula - Kayıp Kent Üçlemesi. Hatta bu kitabı tam olarak hatırlamıyorum ama 2004-2005 yıllarıinda Kabalcı'dan 50 kuruşluk indirim sepetinden almıştım. Şuan basımı olmayan, bu kadar alakasız fiyata almış olduğum kitabın en sevdiğim olması garip.

*Ayda ortalama kaç kitap okuyorsunuz?
Ne yazık ki vakitsizlikten dört.

*En çok hangi tür kitapları okumayı seviyorsunuz?
Romantik-Komedi ve Felsefe kitapları.

*Kitap alışverişinizi en çok nerden yapıyorsunuz?
Remzi Kitapevi ya da D&R.

*Kitap okuma alışkanlığınız tam olarak kaç yaşında başladı?
Ortaokul zamanları.


*En çok sevdiğiniz Türk yazar hangisi?
Oruç ARUOBA.


*En çok sevdiğiniz yabancı yazar hangisi?
Sofi KİNSELLA.


*En çok hangi yazarla tanışmak isterdiniz?
Fransız yazar Frederic BEIGBEDER.


*Birgün kitap yazmak ister miydiniz? Konusu ne olurdu?
5-6 yaşlarında ne olmak istediğimi sorduklarında yazar olucam derdim. Şuan değil belki ama ileride aşk, ilişki üzerine romantik, komedi tadında bir kitap yazmak isterim.


*Bu zamana kadar sizi en etkileyen kitap kahramanı hangisi?
Jane AUSTEN- Aşk ve Gurur da ki Elizabeth.


*En çok kitap okumayı sevdiğiniz yer neresi?
Evde koltuğumda ve Metroda.


*Hiç korsan kitap aldınız mı?
HAYIR!!!


*Size ait bir kütüphaneniz var mı? Kütüphanenizde ortalama kaç kitap var?
Evet var ve 2002 den beri topladığım ortalama 1000 kitap var.


*Başucu kitaplarınız neler?
Şuan okuduğum kitap John GRİSHAM- The Litigators. Oruç ARUOBA 'nın ile adlı kitabı.


Ben bu güzel sohbet için Ferhan'a çok teşekkür ederim. Ona twitter , blog , pinterest , tumblr , facebook'tan takip edebilirsiniz. Ben çok sevdim eminim siz de çok seviceksiniz.. :)

2 yorum:

  1. Ne guzel ! bir blogger anketi daha keyifle yerine getirilmis.. Hayallerine ulasmak icin kendi yolunda emin adimlarla yurumeye devam tatlim.. Bu ankette daha nice keyifli insanlar gorecegiz insallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim:)Aklımda bomba isimler var sırasıyla hepsiyle buluşucam inşallah:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...