22 Kasım 2012 Perşembe

Cloud Atlas/ Bulut Atlası

Vizyona girdiği günden ne yazık ki yoğunluktan dolayı 23 gün sonra izleyebildiğim bir film Bulut Atlası...     1850'lerden bir kaşifin macerası, 1930'lardan eşcinsel bir müzisyenin aşkı, 1970'lerden bir gazetecinin kahramanlığı, bir yayıncının huzurevinden kaçışı, geleceğin Seul'undan bir klon isyanı ve kıyamet sonrası...Tüm bu hikayeleri içeren bir senaryo; Tom Hanks, Halle Berry, Hugo Weaving, Jim Broadbent, Susan Sarandon, Hugh Grand'ın olduğu zengin bir kadro...

   Film vizyona girer girmez her izleyenden bir ses çıktı. Kimi çok beğendi, kimi hiç beğenmedi, kimi çok sıkıldı, kimi sıkılmadı, kimi gözlerini ayırmadan dikkatlice izlerken, kimi filmin bitmesini bile beklemeden salonu terk etti. Sanırım tek ortak nokta filmin süresinin çok uzun olmasıydı. :)
   Ben iyi ya da kötü hiç farketmez çok eleştiri alan şeylerle ilgili etrafımda ki seslere kulak vermektense kendim yaşayıp, deneyimlemeyi sevenlerdenim. Bulut Atlası'nda da öyle yaptım ki iyi ki öyle de yapmışım. Çünkü ben filmi çok beğendim.
   Evet filmde 6 farklı hikaye ve 6 farklı zaman dilimi var ve bu hikayelerin her biri aslında birbiri ile bağlantılı olayları anlatıyor. Ama beni özellikle ikisi çok etkiledi. 1930'larda eşcinsel bir müzisyenin aşkı ile geleceğin Seul'undan bir klon isyanı ve kıyamet sonrası...
   Bulut Atlası son zamanlarda vizyona giren başarılı filmlerden bir tanesi mutlaka izlemeli. İyi seyirler...

4 yorum:

  1. Bu filmi cok merak ediyorum ben de, umarim bir sonraki Istanbul ziyaretimde halen oynuyor olur. Burada filmler dublajli ne yazikki, cok ender olarak istedigim bir filmi orijinal dilde yakaliyorum burada, o yuzden Istanbulda sinema keyfinin yeri ayri ben de : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aylin'cim en yakın zamanda ki İstanbul seyahatin ne zaman peki? Geldiğinde vizyonda olmazsa da üzülme ben dvd si çıkınca sana haber veririm:)

      Sil
  2. Is icin oncesinde gelmezsem ayrica, noel yilbasi doneminde ailecek oradayiz kismetse : ) Cok sagol : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar sık gelmen ne güzel uygun zamanda seni İstanbul da yakalayıp hem tanışmak hem de blogum için röportaj yapmak isterim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...