2 Kasım 2012 Cuma

30'a 1 Kala...

   Evet bugün benim doğum günüm:) 
Tam olarak 30'a 1 kala durumları içerisindeyim... Şöyle 02.11.2011-02.11.2012 arasını düşündüğümde o kadar kıpır kıpır bir yıl geçirmişim ki yüzümde 32 diş gülüşü oluşuyor:))
   Benim için en önemlisi blogumu açtım, teyze olucağımı öğrendim ki bu yılın en en en güzel haberi bu oldu. Değişiklik iyidir diyerek yeni evimize taşınmak üzereyiz, canım kardeşimi nişanladık, sevgilimle çok mutluyum, herşeyden önemlisi sağlığımız yerinde ki bu en önemlisi!!! Aklıma gelmeyen daha bir sürü mutluluk için binlerce şükür...
    İnanıyorum 2012, 2011'den de güzel geçicek:) O zaman ben iyi ki doğdum:)
p.s.Yukarıda neye bakıyorum çok merak ediyorum:)

6 yorum:

  1. nice mutlu yıllara tatlım! yeni yaşında da tüm bu güzellikler katlanarak artsın, herşeyin en iyisi senin olsun! :)
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahsen'cim çok teşekkür ederim:)Yorumunla ve güzel dileklerinle beni çok mutlu ettin:)

      Sil
  2. bu postu kacirdim,dogum gununu kacirdim.. ne kotu :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım Tatlım önemli olan kalplerimiz bir:) Biz daha çok doğum günü kutlarız:)

      Sil
  3. Dogumgunun kutlu olsun, biraz gec oldu ama yeni gordum. Guzel kitaplarla dolu, bol gezmeli gulmeli bir yeni yas diliyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim çok teşekkür ederim, çok kibarsın:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...