28 Eylül 2012 Cuma

Blogger Kitap Anketi - Lulu's Life!

  Blogumla ilgili kafamda milyon tane proje varken bunlardan biri de blogger kitap anketiydi. Ama öyle anket yapmak istediğim blogger'ın mail adresini alıp soruları yollayarak gelen cevapları 'copy paste' yapmak değildi. 
Amacım, hem bu bahaneyle anket yapmak istediğim bloggerla tanışmak hemde onlarla keyifli bir kitap sohbeti yapmaktı. :) Sonunda gerçek oldu! 

Ve ilk anketimi ''Kitap Bağımlıları''nın tatlı üyesi ve seyahat blogunun sahibesi Lulu' Life! ile gerçekleştirdim. Bakalım beğenicek misiniz?


   
*İlk okuduğunuz kitap?
Şeker Portakal'ı ama asıl kitap okuma alışkanlığı kazanmama sebep olan kitap Burçak ÇEREZCİOĞLU- Mavi Saçlı Kız.

*Şuan ne okuyorsunuz?



*Bu zamana kadar sizi en etkileyen kitap hangisi?

*Ayda ortalama kaç kitap okuyorsunuz?
Anne olduktan sonra ne yazık ki iki!

*En çok hangi tür kitapları okumayı seviyorsunuz?
Dönem ve Tarih romanlarını.

*Kitap alışverişinizi en çok nerden yapıyorsunuz?
D&R

*Kitap okuma alışkanlığınız tam olarak kaç yaşında başladı?
Dokuz.

*En çok sevdiğiniz Türk yazar hangisi?
Hıfzı TOPUZ

*En çok sevdiğiniz yabancı yazar hangisi?
J. K. Rowling

*En çok hangi yazarla tanışmak isterdiniz?
Diğer dünyayla bağlantı kurabiliyorsak BALZAC :)

*Birgün kitap yazmak ister miydiniz? Konusu ne olurdu?
Evet, yazmak isterdim. Hatta gelecekteki planlarım içinde.. ki kesinlikle konusu seyahat olurdu.

*Bu zamana kadar sizi en etkileyen kitap kahramanı hangisi?
Uçurtma Avcısı'nda ki Hasan :(

*En çok kitap okumayı sevdiğiniz yer neresi?
Plaj :)

*Hiç korsan kitap aldınız mı?
HAYIR!!!

*Size ait bir kütüphaneniz var mı? Kütüphanenizde ortalama kaç kitap var?
Daha önce okuduğum kitapları başkalarıda okusun diye çevremdeki insanlara dağıtıyordum ama artık iyi bir kütüphanem olsun diye en değerlilerim şeklinde saklıyorum. Sonradan biriktirmeye başladığım için 100 kadar!

*Başucu kitaplarınız neler?
Şuan okuduğum kitap Paula MCLAIN- Paris'teki Eş, Küçük Prens ve Kitap kulubümün ilk kitabı Anna Frank'ın Hatıra Defteri.

Bu güzel sohbet için Lütfiye'ye çok teşekkür ederim. Ona twitter ve blog'undan ulaşın. Çok seviceksiniz!

58 yorum:

  1. dünya tatlısı insanlar ne tatlı sohbet etmişler öyle ^.^
    benim ilk okudugum kitap, ilkokul ögretmenimin yogun istegi üzerine "geveze papağan"dı :P öyle bi başlangıç yapmışım ben okuma hayatıma, o yüzden de şimdi susturamıyolar beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya tatlısı Minikkusun da beni ziyaret edip, üstüne bir deyorum yapmasıda beni çok mutlu etti:) Sen baya doğru bir isabetli bir tercih yapmışsın:) İstanbul da değilsin ama Ankara ya gelip seninle röportaj yapmakta planlarım dahilinde:)

      Sil
    2. hahahha harika yorum koptum!!!

      Sil
  2. Blogunun bu bölümünü çok sevdim Gülşah'cığım,ellerinize sağlık :) Lulucum'la ne de güzel,ne de keyifli görünüyorsunuz <3
    Küçük Prens benim de hayatımın kitabıdır,her sene mutlaka bir kez okunur,her okuyuşta da farklı şeylerin farkına varılır.En sevdiklerime aldığım hediye kitabımdır aynı zamanda :)
    Şeker Portakalı da yıllar yıllar önce çok çok severek okuduğum bir kitaptır,ve Hasan Uçurtma Avcısı'nda beni bitiren,yerlerde sürünmeme sebep olan karakterdir.
    Serinin devamını heyecanla bekliyoruz Gülşah'cığım.Süper bir proje olmuş bu :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim, çok kibarsın:) Bu ankette kendinden birşeyler bulman çok güzel:) Serinin devamı gelicek hazırlıklı ol birgün senin kapınıda çalabilirim:)

      Sil
    2. Ah asıl ben teşekkür ederim,bizi böyle güzel kitaplarla,güzel sohbetlerle buluşturduğun için :) O kapı sana ve bloguna her zaman açıktır Gülşah'cığım,her zaman çalabilirsin :))

      Sil
    3. Canım çok kibarsın:)O zaman en yakın zaman da anket için buluşma hazırlıyorum:)

      Sil
  3. Canim ! Sabahta soyledim.. Cok duygulandim bu postu okudugumda.. Senin icin anlamini cok iyi biliyorum ve bu baslangici birlikte yapmis olmamiza cok seviniyorum.. Gosterdigin deger icin tesekkurler her zaman destekcin olmaya devam edecegim.. :) Sorular cok guzeldi, ozenliydi ! Kitap okumayi seven her kisi icin merak uyandiracak sorulardi.. Umarim yanitlarimla kitap okumaya hevesli bir cok insana farkli fikirler vermisimdir.. Bilmeyenlerin Hifzi Topuz'un farkina varmalarini cok isterim.. Muthis bir degerdir.. Ve Balzac'in muhtesem betimlemelerinin arasinda kaybolmalarini da coook isterim.. Hele ki kucuk prens her kitap severin basucu kitabi olsa eminim dunya cok daha guzel olur.. Her soru arasinda detay yapmamizda nefisti.. Fikir alisverisi yaparken kendimizi kaybediyoruz kitap konusunda farkinda misin ? Biz bunu kesinlikle populer kultur ile birlestirerek yapiyor ve dolayisiyla hicte sikici olmuyoruz !! :)) tekrar tekrar cok tesekkur ederim bu keyifli roportaj icin.. Bu serinin gelecek blogger'i icin de simdiden bol sans diliyorum sana ve merak icinde bekliyorum ! xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ne güzel bir yorum olmuş bu asıl ben sana çok teşekkür ederim, hem bana vakit ayırdığın harika bir kitap sohbeti yaptığın için hem de bitmek bilmeyen desteğin için:)xoxo

      Sil
  4. Merhaba Gulsah, Lulucum da gordum geldim : ) Cok guzel birsey baslatmissin, daha nicelerine. Kitap ayraclarinda harika olmus : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)Lütfiye'den isminizi çok duyuyordum sonunda tanışmış olduk:)Yorumunuz için çok teşekkür ederim, çok kibarsınız:)Ben de hemen sizi ziyarete geliyorum:)

      Sil
  5. ben geldim minik kuşumdan sana.
    tanıştığıma memnun oldum.
    hoş cevaplar.
    banda beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar;öncelikle bloguma hoşgeldiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim:) Yorumu bitirip hemen sana geliyorum:)

      Sil
  6. Bende lulucuğumun blogundan duyup geldim çok güzel bir başlangıç olmuş. Ben kitap kurdu değilim ama tavsiyeleri takip etmeye çalışıyorum.Gözüme takıldı bile merka ettim. Alıp okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar; Öncelikle bloguma hoşgeldiniz,güzel yorumunuz içinde çok teşekkür ederim:) Blogumda sadece kitaplar olmadığı için kitap kurdu olmanıza gerek yok:)Ne zaman isterseniz tavsiyelerimle burdayım:) Yorumumu yazar yazmaz ben de sizin blogunuzu talan etmeye geliyorum:)hihi

      Sil
  7. aa harika olmus sohbetiniz valla bayildim okurken :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)Öncelikle bloguma hoşgeldiniz ve güzel yorumunuz içinde teşekkür ederim:) Belli mi olur birgün sizin de kapınızı çalabilirim:)

      Sil
  8. Kitap üzerine sohbetler çok güzeldir, birde aynı düşüncede birini bulduğunuzda daha da keyifli hale gelir.

    İlgiyle okudum ve arkadaşımızın bahsettiği kitaplar beni heyecanlandırdı. Özellikle Anna Frank'ın Hatıra Defteri, çok etkilenerek okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Aslı:) Yorumun için çok teşekkür ederim! Kitapsever insanlarla tanışmak bir de üstüne onlarla sohbet etmek beni inanılmaz mutlu ediyor:)Kimbilir belki birgün seninle de karşılaşırız...

      Sil
  9. Cok sevdım ; genel kulturlu sızlerın bulusup bıraz da ustu ortulmus konuları acmanızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldin Grace:) Kimbilir ülkede olduğun bir zaman seninde kapını çalabilirim:)

      Sil
  10. Ne guzel sohbet olmus lulumla. Okurken cok keyif aldim. Bu arada kayrayi bloga izellike koymuyoruz babasiyla aldigimiz bir karar. Nadiren instagrama koyabiliyoruz. Dogumgunu fotolari var hem blog'da yeni sayilir di mi☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysun'cum seni blogumda görmek beni çok mutlu etti:)2013 yılında bu güzel sohbet için seninde kapını çalmayı planlıyorum:)Ne yazık ki ben ıg kullanmıyorum:(Ama aldığınız karara saygı duyuyorum!Allah bağışlasın çok tatlı bir oğlun var:)

      Sil
  11. Ne güzel bir fikir bu , bayıldım. Hem anketi de merakla okudum.
    Blogunuzu yeni keşfettim, görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Damla'cım bloguma hoşgeldin:) Güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim:)Her zaman beklerim!Sevgiler

      Sil
  12. Gülşahcım, ne güzel bir proje bu bayıldım, umarım devamı gelir. Belki bir gün birlikte de yaparız, hem tanışmış oluruz ne güzel. Gerçi ben bu ara bebek bakımı kitapları dışında pek birşey okuyamıyorum ama olsun:)
    Blogdaki yorumlara çok fazla cevap yazamıyorum,kusura bakma. sana buradan bütün güzel yorumların için topluca bir teşekkür etmek istedim, gerçekten çok tatlı bir insansın, iyi ki varsın.
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz'cim çok kibarsın:)Kız kardeşimde iki ay önce doğum yaptığı için seni çok iyi anlıyorum! Ben keyifle senin blogunu takip ediyorum.Senin de uygun gördüğün bir günde hatta en kısa zamanda planlamak isterim!Hem tanışmış oluruz, hem Yaz'ı sever güzel annesiyle de blogger kitap anketini yaparız!En kısa zaman da kapını alıcağım!Seni ve Yaz'ı kocaman öpüyorum...

      Sil
  13. Aaaa harika bir fikir olmuş bu..Hatta fikir olarak kalmamasına bayıldım :) Kitaplarla özel bir dünya kuran bloggerlardan biri olarak, hemen takibe aldım sizi..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar w-nsisters:)Bloguma hoşgeldiniz:)Güzel yorumunuz içinde çok teşekkür ederim!

      Sil
  14. ay ben senı yerımkııı..ben hala mım yapamadım bak cok utandım:)) benımle de yaparmısın bu anketı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman da aman kimler gelmiş bloguma da bana yorum bırakmış:)Canım tanıştığımızda mutlaka seninlede yapıcağım:)Mim konusuna gelincede merakla beklemedeyim:)Bir de asıl ben seni yerim Kuzu'nun güzel annesi:)

      Sil
  15. ne güzel bir fikir... Çok keyifli bir sohbet olmuş devamını bekliyrz;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2013/02/los-angeles-1-venice-beach.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Esra:)Bloguma hoşgeldin! Teşekkür ederim yorumun için sonrasın da da Blogger Anketlerine devam ettim. Diğerlerine de bakmalısınız!

      Sil
  16. Gülşahcım güzel yorumun için çok teşekkür ederim=)
    oğluşumla öperizz seni
    Lulucum ile de sohbet harika olmş emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu'cum blogumda seni görmek ne hoş:)Rica ederim Tatlım ben de seni ve yakışıklı oğlunu öperim:)Doğumdan önce senin müsait olduğun zamanda seninle de yapıcağız inşallah konuştuğumuz gibi:)

      Sil
  17. fikir süpermiş çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Mocha Daily:)çok teşekkür ederim:)

      Sil
  18. canım çok teşekkür ederim çok tatlısın==)

    YanıtlaSil
  19. canımmm nerelerdesın blogunda nıye yoksun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım blogumdayım ama ben:)Hatta bugün yeni postum bile var sen görmedin sanırım:)

      Sil
  20. Çok güzel bir sohbet olmuş, gerçekten çok sevdim! Lulu'yu da çok seviyorum zaten.. :) Projenin devamını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)Çok teşekkür ederim:)Bende çok severim Lülü'yü!Sırada harika isimler var:)

      Sil
  21. canım güzel yorumun için teşekkür ederim öperimm=)) çok şekersinnki=)

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bir röport olmuş. anne olunca malesef ayda 2 kitap demiş ben anne olmadan ancak 2 :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar sJ:)Bloguma hoşgeldiniz!Güzel yorumunuz içinde çok teşekkür ederim.Önemli olan çok kitap okumak değil kitap okuyor olmak:)Sevgiler

      Sil
  23. Böyle bir blogu nasıl bu kadar geç keşfederim ben :)
    Mavi saçlı kız benimde ilk okudğum kitaplardan duygulandım. :)

    Bloguma beklerim bu arada madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar MadamB Fashion:)Hem bloguma hoşgeldiniz hem de güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim!En kısa zaman da blogunuzu talan etmeye gelicem:)Sevgiler

      Sil
  24. çok güzel cevaplar :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. The Little Prince is one of my favourite books. It's a beautiful story which I read in French - I must read it again.

    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  26. çok güzel bir post olmuş.. kitap canavarı biri olarakk blogunu ilgiyle takipteyiimm:)
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ederim yorumunuz için!Sevgiler

      Sil
  27. canım güzel yorumun için teşekkür ederim ama kiloları abarttım napıcam bilmyrm=(
    32 oldu
    bu arada zevkin yolu birdir canım haha öperim

    YanıtlaSil
  28. Lulu ile yapılan mini röportaj güzel olmuş :) tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar A.O Bolat:)Öncelikle bloguma hoşgeldiniz:)Güzel yorumunuz için de çok teşekkür ederim!

      Sil
  29. çok guzel bir blogunuz var , takibe aldım sizi : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Garip adam:)Yorumunuz ve takibiniz için çok teşekkürler!Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...