28 Eylül 2012 Cuma

Eylül Ayı Ganimetlerim

Bakalım bu ay'ın ganimetleri nelermiş... :)
    
  1- Sabahattin ALİ- İÇİMİZDEKİ ŞEYTAN şuan okuduğum kitap biter bitmez blog da!
    
  2- Yekta KOPAN- FİLDİŞİ KARASI blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık
    
  3- Kadir AYDEMİR- 90'LAR KİTABI ÇOCUK MU GENÇ Mİ?
    
  4- GEVEZE- AŞKA DAİR blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık
    
5- Agatha CHRISTIE- BRİÇ MASASINDA CİNAYET blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık
   
  6- Yekta KOPAN- KEDİLER GÜZEL UYANIR blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık
    
  7- Yekta KOPAN- KARA KEDİNİN GÖLGESİ blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık

8- Fernando MORAİS- PAULO COELHO BİR SAVAŞÇININ YAŞAMI uzatmalı sevgilimdi yollarımızı ayırmaya karar verdik:) yakında blog da.

Peki sizin Eylül ayı ganimetleriniz neler? Cevaplarınızı merakla bekliyorum!

2 yorum:

  1. Ne güzel ganimetler bunlar ben bu ay sadece suskunlar isimli bir kitap aldım Birde Lezzetin inanılmaz Hafifliği isimli bir kitap sipariş verdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; Sizin iki ganimet de hiç fena sayılmaz:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...