6 Eylül 2012 Perşembe

Allen CARR - SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU

  11 aydır temizim...
12 yıl hergün minumun 10 adet maximumunu bilmediğim kadar içtim sigarayı hem de pöfür pöfür...  İçtim ama hep rahatsız olarak, hep bırakmak isteyerek ama bırakamayarak öyle bir ilişkimiz vardı ki; ne o benden vazgeçebiliyordu ne de ben ondan:( En az ayda 1 kez bırakma eyleminde bulunuyordum bazen 24 saat dayanabiliyordum bazen de 2 gün.. O yüzden sigarayı bu sefer kesin bıraktım dediğimde etrafımda kimse inanmıyor, ciddiye almıyordu beni. Ben olsam ben de ciddiye almazdım sigara konusunda benim gibi tutarsız olan birini:)
    
   Sigarayı Bırakmanın Kolay Yolu kitabını ilk twitterdan takip ettiğim  Gülben ERGEN'den duydum. O zamanlar pöfür pöfür içmeye devam ediyordum ama kafamın içinde bin tilki de bana eşlik ediyordu. Ne zaman? ne zaman kurtulacağım diye...

Açıkcası ''bu kitabı okuyacağım sonrada hemen sigarayı içmekten vazgeçeceğim'' diye bir inancım hiç olmadı. Evet bu kitabı okuyacaktım ama sigarayı bırakmak için değil, kendi irademle bırakmış olmanın haklı gururunu yaşayarak okuyacaktım. :) Ki öyle de oldu...
    
  Doğum günümle beraber kendime en güzel hediyeyi vermeye karar verdim. Ve bıraktım ne ilaç kullanarak ne de bu kitabı okuyarak. Uzun zamandır istediğim ama bir türlü cesaret edemediğim şeyi yaptım. Bu satırları okuyup ''yazması kolay ama bırakması zor'' diyenlerin sesini duyar gibiyim. Benim içinde kolay olduğu söylenemez ama bıraktıktan sonra anladım ki önemli olan istemek ve gerçek bir karar vermekmiş!!! Ve kesinlikle beyninize ve iradenize söz geçirmekmiş, onlar mı patron siz mi göstermekmiş!!!  

Ben yaklaşık 11 aydır temizim, vücudumda ki değişiklikler harika darısı tüm bırakmak isteyenlerin başına! 

Bu kitabı bırakmak isteyen yada bırakmış herkes okumalı ama bu kitapla bırakmamalı! 

YAŞASIN DUMANSIZ HAVA SAHASI...

P.S.: Aslında bırakmama sebep gizli bir kahramanım var benim. :) Teşekkürlerin en büyüğü ona.. kim diye sorarsanız? O kendi biliyor :)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...