2 Mayıs 2013 Perşembe

Blogger Kitap Anketi- Fashion Kido

   Uzun bir aradan sonra serinin altıncı buluşmasını keyifli bir öğle yemeğinde Fashion Kido ile gerçekleştirdik. O kadar keyifli bir buluşmaydı ki üzülerek söylemem gerekirse yedik, içtik, güldük, dolu dolu sohbet ettik ama fotograf çektirmeyi unuttuk :( Ben de çareyi onun tatlı bir fotografını eklemekte buldum:)
*İlk okuduğunuz kitap?
Küçük Vampir.

*Şuan ne okuyorsunuz?

Can YÜCEL çevirisi ile Muhteşem Gatsby.

*Bu zamana kadar sizi en etkileyen kitap hangisi?

Beni etkileyen kitaplar dönemsel olarak değişiyor. Mesala ergenlikte Eroin adlı kitapken şimdi Sabahattin ALİ'den Kürk Mantolu Madonna, George ORWELL'den 1984, Aldous HUXLEY'den Cesur Yeni Dünya, Haruki MURAKAMİ'nin tüm kitapları diyebilirim.

*Ayda ortalama kaç kitap okuyorsunuz? 

Ne yazık ki zamansızlıktan bir ya da iki.

*En çok hangi tür kitapları okumayı seviyorsunuz?

Bilim Kurgu.

*Kitap alışverişinizi en çok nerden yapıyorsunuz?

Genelde D&R ve Remzi Kitapevinden.

*Kitap okuma alışkanlığınız tam olarak kaç yaşında başladı?

İlkokulda. Hatta ilkokulu Antalya da okudum, orda çok fazla kitapevi yoktu!Annem heray kız kardeşimle beni aynı kitapçıya götürür orda keyifle kitap seçerdik.

*En çok sevdiğiniz Türk yazar hangisi?

Buket UZUNER.

*En çok sevdiğiniz yabancı yazar hangisi?

Haruki MURAKAMİ ve Douglas ADAMS.

*En çok hangi yazarla tanışmak isterdiniz?

Hayatta olsaydı Aldous HUXLEY.

*Birgün kitap yazmak ister miydiniz? Konusu ne olurdu?

Hayır.

*Bu zamana kadar sizi en etkileyen kitap kahramanı hangisi?

Ne yazık ki çok hızlı okuyup unuttuğum için şudur diyebileceğim bir kahramanım yok!

*En çok kitap okumayı sevdiğiniz yer neresi?

Hayallerim de plaj da, gerçek hayatta metro da.

*Hiç korsan kitap aldınız mı?
Kendim para verip almadım ama arkadaşım alıp bana vermişti okumam için.

*Size ait bir kütüphaneniz var mı? Kütüphanenizde ortalama kaç kitap var?

Evet var. Şuan 250 kadar eşimle benim kitaplarım.

*Başucu kitaplarınız neler?

Başucu kitabım var diyemem ama bu sıralarda ortalarda duran kitap Teri Roditi AKSEL'in Küçüktüm Ufacıktım Top Oynadım Acıktım yemek kitabı:)   
                                       
Ben bu güzel sohbet için Ceren'e çok teşekkür ederim. Ona blogdan ulaşmak isterseniz tık tıkOna Twitter'dan ulaşmak isterseniz tık tıkBen Ceren'i çok sevdim eminim siz de keyifle takip ediceksiniz:)

2 yorum:

  1. kutuphanedekı rakam bence super...sernın kactır kım bılırrrrr Gulsahcım..Korsan kıtappp off cok uzucu degıl mı ama almaması sahane...sevgıler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle sayı çok iyi tatlı kelebeğim:)Benim ne yazık ki sonradan kitaplarımı toparladığım için çok fazla değil:(Ama hayalim kocaman bir kütüphaneye sahip olmak:)Korsan kitap çok kötü ama bazen de hak vermiyor değilim çünkü kitaplar çok pahalı!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...