23 Mayıs 2013 Perşembe

Ahmet SAATÇİOĞLU- PARALEL DÜNYALAR

  Twitterdan tanıştığım, Yaz'ın güzel annesi Deniz 'in Sevgili eşi Ahmet Saatçioğlu'nun kitabı çıktığını duyduğumda çok şaşırmıştım. Biran önce basılmasını bekleyip, raflarda ki yerini almasını takip ederken Paralel Dünyalar kapımı çaldı! Elimde ki kitabı rafa kaldırıp, merakıma yenik düşüp hemen okumaya başladım:)
    Tarihimi de attım:) Tarih'in yanına nerden aldığımı yazmayı seven biri olarak buraya Ahmet Saatçioğlu'nun sevgili oğlu'nun ismini yazmak istedim:) Yaz ne kadar güzel bir isimdir.
    Arka Kapak;
    " Şu an geçmişten bir adım ilerdesin ve her geçen saniye gelecek geride kalıyor..."

    " Ölümsüzlüğün sırrı bulundu. "
    New York Post, 20 Mayıs 2015

    " Yıllarca ülkeyi soyan, milyonların cebinden çalan on milyon kişi kaçtı. "
    Radikal, 31 Aralık 2017

    " Mayaların kehaneti 6 yıl sonra gerçek oluyor! "
    Hürriyet, 1 Ocak 2018

    " Yapay atmosfer küreleri insanlığı kurtarmaya yetecek mi? "
    NTV, 26 Ocak 2018

    " Başbakan Suikast! "
    CNN Türk, 4 Mart 2018

    " Türkiye, Avrupa Birliğine "Hayır!" dedi. "
    Anadolu Ajansı, 3 Ekim 2018

    " Dünyada gerçek denize sahip tek yer olan Diyarbakır Küresel Turizm Merkezi görkemli bir törenle açıldı. "
    Milliyet, 1 Ocak 2020

    " Yeni dünyaya Türkiye önderliğindeki P3 ülkeleri yön veriyor. "
    Sabah, 3 Temmuz 2020
    Kitap ilk elime geldiğinde arka kapağını okuduğumda kitapla ilgili hiçbir fikrim yoktu. Paralel Dünyalar bittiğinde Ahmet Saatçioğlu'na kızmadım desem yalan olmaz! Neden derseniz; bu kadar güzel bir kitabı niye bu kadar kısa yazdı ki??? 164 sayfa bana yetmedi 464 sayfa da olsaydı inanıyorum ki keyifle okurdum!
    Paralel Dünyalar gelecek tarihi anlatmaya çalışan  bir kitap. Kitabın baş kahramanlarından biri olan Levent'in hayallerini gerçekleştirmek için Deha ile yaptıklarını anlatsada bunun içine bolca hayal gücünü zorluyacak şeyler yazsada, ''vay be.. ya bu yazılanlar gerçek olursa'' dedirtse de kitabın sonunda iddaa ediyorum Paralel Dünyaları okuyan herkes şok olacak!!! Nasıl güzel bir son, onun gerçek olduğunu okurken hayal bile etmek beni inanılmaz mutlu edip, heyecanlandırdı anlatamam.
    Paralel Dünyalar Ahmet Saatçioğlu'nun ilk kitabı olmasına rağmen inanılmaz bir dili var! Şunu da Kitap Bağımlısı demişti dersiniz; Paralel Dünyalar film olsa gişe rekorları kırar! Yazarlık kariyerinde Paralel Dünyalar'ında Ahmet Saatçioğlu'nunda yolu açık olsun. Yaz tatili planları yaparken plajda sürükleyici bir kitap arayışı içindeyseniz şuan doğru yazıyı okuyorsunuz:)

6 yorum:

  1. Gulsah'ciiiim, hemen bitirdin ha? cok sevindim begenmene. Cok tesekkurler bu guzel yorum icin.Umarim devami en kisa zamanda gelir kitabin. Bi de tabii ah keske film olsa, ben de hep ayni seyi dusunmusumdur:) opuyorum seni canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deniz'cim tabi ki hemen bitiricektim zaten Paralel Dünyalar bir solukta okunucak kadar çok keyifli:)Gerçekten bana hissettirdiklerini yazdığım bir yazı oldu.İnşallah bol baskılı ve yolu açık olur bir de en kısa zamanda da film:)Ben de seni ve Yaz'ı kocaman öpüyorum:)

      Sil
  2. Ohh ! sahanesin ! daha kitap yeni geldi :) Vallahi opulecek kurtsun sen Gulsah'cim.. Ben elimdeki bitsin Zulfu Livaneli oncesi okuyanilirim o halde hemen... Heyecanlandim ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Canım:)Canım benim öperim seni çok iyi bir kitap geciktirmeden okumalısın:)

      Sil
  3. zehra sapancı26 Mayıs 2013 01:22

    26 mayıs ..tv de izledim ..okumak istiyorum...çok hoş bir konu ve anlatım olduğunu düşünüyorum...kitaba nasıl ulaşabilirim...manisa-gördesteyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Zehra:)Kesinlikle okumalısın açıkcası sana en yakın nerde var bilmiyorum ama D&R internetten isteyebilirsin onu biliyorum:)Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...