16 Kasım 2012 Cuma

KIRMIZI BÜLTEN- 1

  Hiçbir kitap için kolay kolay kötü demem, verilen emekten dolayı diyemem ama artık demeye karar verdim! Tamam İhsan Oktay Anar çok iyi bir yazar olabilir ama ben tarzını ve dili'ni sevmedim!
   Daha da kötüsü bu kitap bana hediye, sıkı kitap okuyucusu birinin en sevdiği kitap olduğu için, gülmeli miyim?:) Aglamalı mıyım? :( bilemedim. Ama kitap konusunun kesinlikle zevk meselesi olduğuna bir kez daha inandım. Kitap bitti ama ben hiçbir şey anlamadım. Eğer sesimi duyan varsa bu kitabı okuyup anlayanlardasınız lütfen bana da anlatın:)

2 yorum:

  1. Yapmayın! İhsan Oktay Anar bu ülke edebiyatının başına gelen en güzel şeylerden biri. Kaldı ki Suskunlar en güzel kitaplarından. Kör alıcıdan çok görme yeteneği oldukça yüksek bir okuyucu kitlesine sahip. Zevkler farklı olabilir ama kötü demek bir hata. Biraz araştırın kendisini,yapıtlarını. Büyük olasılıkla anlamadım demenize neden olan özel üslubunu. Sonra sizi takip edenlere daha gerçekçi bir bilgi verin. Büyük bir hayran kitlesi olan, özel bir kalemin size hitap etmediğini belirtin. Bence, naçizane. ( Nobel ödüllü Orhan Pamuk tüm dünyayı kendine hayran bırakırken, kendisinin kitaplarından keyif almayan edebiyat severler olduğu gerçeği gibi) sevgiler, iyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar; keşke kimliğinizi belirtip yorum yapsaydınız inannın daha çok mutlu olurdum! İhsan Oktay Anar'ın ne kadar iyi bir yazar olduğunu bende biliyorum ama uslubunu sevmedim! Yorumunuz için teşekkürler! Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...