19 Kasım 2012 Pazartesi

Ayşe ARMAN- ALYA, SEVGİLİM VE BEN Bizim Hikayemiz...

   Evet sıkı bir Ayşe ARMAN okuyucusuyum o yüzden bu kitap çıkar çıkmaz alıp hemen okumuştum. Kitabı alırken beni en çok mutlu eden şey ise tam Ayşe ARMAN'lık bir hareket olan kitabın geliri'nim Lösev'e bağışlanmasıydı! Hem sevdiğim yazar'ın ilk kitabını keyifle okudum hem de Lösev'e yardım etmiş oldum:)
    Arka Kapak;
En başta " Alya kitabı" yapmak üzere yola çıktık.
Ama sonra baktık, kitap, "Alya kitabı" olmaktan çıkmış, esas olarak bizim minik, çekirdek ailemizin hikayesi olmuş
Bu sayfalar bizi anlatıyor.
İçeriden sansürsüz.
Katıksız.
Bu kitap, buzdolabının üzerine yapıştırılmış olan, yazı masamın arkasında asılı duran fotograflardan oluşuyor.
Tamamen doğal fotograflar.
Bizim ev halimiz.
En basit, en yalın, en samimi...
Ve ben seviyorum bu halimizi.
Bu benim hayattaki en büyük başarım;
Böyle bir aileye sahip olmak.

   Önce bu kitabın hazırlanmasında emeği geçen herkesi tebrik etmek istiyorum. Kapağı, fotografları, baskısı, kitap içi dizaynı o kadar güzel ki insanı resmen büyülüyor. Ayşe ARMAN arka kapakta da yazdığı gibi kitapta aşık olduğu adamı, Alyasını, evini, hayatını kısa kısa anlatıyor. Kaleminden daha çok o kadar çok ve güzel fotograf var ki insana modern foto roman tadı veriyor:)
   Hem Ayşe ARMAN'ı seviyorsanız hem de yanında onu sevmekten çok Lösev'e ufakta olsa katkıda bulunmak istiyorsanız hemen bu kitabı alın derim ama burdan Ayşe ARMAN'a sesleniyorum ikinci kitap ne zaman?:)

6 yorum:

  1. Ayse Arman'in akici kalemine kapilmak kitabin icine girmek cok cok kolay olmali.. Okumadim ama acikcasi okumali diye dusunup unuttugum bir kitap olmus.. Sanirim degerlendirmem sart.. ;) hem artik Twitter'da da var.. hemen link atmalisin.. (belki de atmissindir bile..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kesinlikle çok keyifli bir kitap hele ki anneler için çok keyifli:) Paylaşmaz mıyım hemen paylaştım twitter da bakalım farkına varıcak mı?:)

      Sil
  2. Bu kitabı bende çok beğenmiştim. Bu arada bloğunuz çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)Keşke kim olduğunuzu dabilseydim harika olurdu.:)Ortak beğenimiz olmasına çok sevindim.Yorumunuz için de çok teşekkürler:)

      Sil
  3. Ilk ciktigi zaman hemen alip okumustum, cidden cok guzel resimlerle dolu bir kitap : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aylin'cim güzel yorumların beni çok mutlu etti:)Ben Ayşe ARMAN'ı çok severim umarım en kısa zaman da tekrar bir kitap çıkarırda keyifle okuruz! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...