1 Kasım 2012 Perşembe

Ekim Ayı Ganimetlerim

Bakalım bu ay'ın ganimetleri nelermiş... :)

1- Anne FRANK'ın Hatıra Defteri Kitap Bağımlılarının Ekim Ayı kitabı Kasım buluşmasından sonra blog'ta.

2- Umut Can ÇEPPİOĞLU- HAYALLER İÇİNDE BİR DÜŞ

3- GEVEZE- KADINA DAİR blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;  tık tık

4- Agatha CHRISTIE- ÜÇ YANLIŞ, ÜÇ CESET

5- Yekta KOPAN- BİR DE BAKTIM YOKSUN

6- GEVEZE- SONSUZ

7- GEVEZE- VEDA HİKAYELERİ blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık

8- Murat YAZICI- AŞKA 12 MİL KALA

9- Kadir AYDEMİR- SONSUZ UNUTUŞ

10- GEVEZE- TUZLU KAHVE

11- GEVEZE- SİYAH BEYAZ HİKAYELER

12- Yasemin ŞEFİK- ANLADIM BOZUKLUĞU blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık

13- GEVEZE- HAYATA DAİR

14- Semih YALMAN- MARKA DEDİĞİN O KÖPÜĞÜN ALTINDAKİ

15- HERMAFRODİT- BENİ KURTAR

16- SCHOPENHAUER- OKUMAK YAZMAK VE YAŞAMAK ÜZERİNE

17-Erica JAMES - GÖKLERE ANLAT blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık
Peki sizin Eylül ayı ganimetleriniz neler? Cevaplarınızı merakla bekliyorum!

2 yorum:

  1. firtina! :)) bu kadar cok okuyan var elbette ama o kadar az ki.. sen tanidigim ender okuyuculardansin kesinnnn :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim hatırlat bu yorum için karşılaştığımızda seni öpücem:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...