31 Ekim 2012 Çarşamba

Erica JAMES- GÖKLERE ANLAT

   Göklere Anlat'ı çok sevdiğim arkadaşım Burçikoo 'nun tavsiyesi üzerine okudum. Onun hayatının en anlam katan kitabı olduğu için başlarken baya heyecan yapmadım desem yalan olur ama Göklere Anlat'la ilk karşılaşmamızda birbirimize çok ısınamadık. :( İlişkimize bir süre ara verdikten sonra tekrar neyse ki mutlu sonla bitirdik....
    Tarihimi de attım:)

    Arka Kapak;
Kim olduğunuzu geçmişiniz belirler...

"Enrica James'in duyarlı öyküsü, otların üzerindeki çiğin parlak tazeliği gibi...Baştan sona keyifle okunuyor."SUNDAY EXPRESS

"Komik, üzüntülü ve sinirlendiren ama elinizden bırakmadan okuyacagınız mükemmel bir başyapıt."WOMAN'S REALM

"Okuyucular, duygusal ve iğneleyici bir üslubun karışımı olan bu enfes romana bayılacaklar."DAİLY MAİL

"Skandal, öfke, suçlamalar ve öç, hepsi Erica James'in bu sürükleyici romanında bir araya gelmiş."STİRLİNG OBSERVER

"Akıllıca ve detaylı çizilmiş yardımcı karakterlerle, keyifle okunan bir roman. Eger romantizm için uygun bir ruh hali içindeyseniz, elinizde harika bir roman var."PRİMA

"Elinizden bırakamayaagınız ve kendinizden bir parça bulacagınız bu romanı okumaktan zevk alacaksınız."WOMAN'S OWN

    480 sayfada iki kız kardeşin başından geçen acıklı bir hikayeye şahit olacaksınız! Önce babalarını sonra annelerini çok acı bir şekilde kaybettikten sonra büyükanne ve büyükbabası'nın yanına taşındıklarında asıl macera başlıyor. Büyükanne ve büyükbabası'nın yanında bir şekilde büyürlerken öyle bir olay başlarına geliyor ki hayatlarının neredeyse 30 yılını acı ve özlem dolu geçirmek zorunda kalıyorlar. Ancak geçmişin aslında ne kadar kaçarlarsa kaçsınlar hiç bir zaman peşlerini bırakmadığını anlıyorlar.
   Önce Göklere Anlat beni içine almadıysada sonra anlaşır olduk ve ben de bir solukta okudum ama tek sıkıntı benim pembe dizi tadında ki kitapları sevmememdi!!!  Böyle kitaplardan hoşlanmama rağmen kitap bana o kadar güzel dersler verdi ki bu kitap sırf bu sebepten dolayı bile okunur... Bakalım siz bu kitabı okuduktan sonra neler hissediceksiniz??? 

O zaman size keyifli okumalar...

4 yorum:

  1. Canim ben de bu kitabi cok merak ediyordum ama iste Burcak icin cooook iyi olan bir kitap senin icin olmayabiliyor.. Kitap konusunda tavsiyede bulunmak ne kadar riskli aslinda.. Neyseki biz kitap kulubumuzun ilk toplantisinda bunu canli canli yasayip bir kitabi nasil algiliyor farkli insanlar onu gorecegiss.. Yasasin ! Hadi 6'si olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Canım kitap tavsiyesi kesinlikle çok riskli bir iş!Ben Gökleri Anlat'ı okuduğum için pişman değilim ama Burçak'a hissettirdiklerini bana vermedi ne yazık ki:( Aynen 6 Kasım için ben de çok heyecanlıyım, bakalım neler olucak:)

      Sil
  2. Ben de bu kitabı çok etkilendiklerim statüsüne koymuştum. Cidden güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Çalışkan Arı:)Ben o statüye ne yazık ki koyamamıştım ama bana kitabı tavsiye eden arkadaşımla aynı duyguları hissetmişsiniz belli ki:)Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...