13 Ekim 2012 Cumartesi

SURNAME 2010

    2012-2013 Sezonunun ikinci oyununu da izlemiş olduk!
    Belki bu kadar acımasızca yazmam emeğe saygısızlık ama bu zamana kadar izlediğim en kötü oyun SURNAME 2010 birinci sırayı alır!!!
   
    Uzun uzun burada oyunun konusunu ve oyuncuları yazmak isterdim ama inanın o bile içimden gelmiyor. Madem içinden gelmiyor bu postu niye yapıyorsun diyenleri duyar gibiyim! 
Hemen cevap vereyim: Tek perdeden oluşan ve 1.5 saat süren oyunu izlemek zorunda ben kaldım, başkaları da kalmasın diye yazıyorum.

    SURNAME 2010 kesinlikle 6-16 yaş arası izleyici kitlesine hitap eden, kuklalardan oluşan, saçma sapan espirilerin yapıldığı çin işkencesinin bir türü diye düşünüyorum. Hatta şöyle bir iddaam da var! ''Bu oyunu iki kez izleyenin akıl ve ruh sağlığı hiçbir zaman eskisi gibi olamaz.'' :)

   Benim gibi bir tiyatro severi bile 1.5 saatte çıldırttılar. Akıl sağlığınız yerindeyse bu oyunu izlemeyin!!!

4 yorum:

  1. Paylaştığınız için sağolun.Bende tiyatroya giderken bu yorumunuzu değerlendiricem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim:)Sizde gittiğiniz oyunları benimle paylaşın lütfen

      Sil
  2. hmmm tabi senin tercihin ama ben keyif almadigin etkinlikleri yazmamani tercih edebilirim.. Sanat adina kotu elestri okumayi sevmiyorum galiba.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da bir fikir tabi Lülücüm ama gerçekten sen de izleseydin inan benim gibi düşünür değerli olan vaktimizi çaldıkları için kızar kendi blogunda da paylaşırdın! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...