4 Ekim 2012 Perşembe

GEVEZE - KADINA DAİR

Geveze'nin tüm kitaplarını okumak için sıraya koymuşken sıra ''Kadına Dair'' olana geldiğinde bu kadar gülerek, keyifle okuyacağım bir kitap olacağını hiç düşünmemiştim. :)
    Arka Kapak;
    "Kadınlar...Tarih boyunca uğruna her şeyin yapıldığı kadınlar...Güzel ya da çirkin, esmer ya da sarışın... Şişman ya da zayıf, hiç fark etmez. Onların damarlarında kadın kanı akmaktadır ki, bu da onları daha anlaşılmaz, daha karmaşık ve daha çekici yapmakta."
     Geveze "Kadına Dair" kitabının önsözünde böyle diyor kadınlar için. Ama bu alıntı onlar hakkındaki görüşlerinin sadece küçük bir parçası. Kadın erkek ilişkileri, kadınlar toplumda nasıl tanımlanır, onlara ne gibi sıfatlar takılır, neye benzetilirler, niçin burçlara ilgi duyarlar, gerçekten anlaşılmaz mıdır gibi aklı kurcalayan birçok soruya cevap veriyor Geveze.
    "Kadına Dair" okurken heyecanlanacağınız, "Ben de böyle düşünmüştüm" diyeceğiniz, kadınların mantıklarının nasıl çalıştığını anlatan eğlenceli bir çalışma.
    Tarihimi de attım:)

    142 sayfa inanılmaz akıcı geçti. Aslında yaşarken bir kadın olarak yaptıklarımızın çok farkında olmazken bir erkeğin kaleminden bunları okurken çok güldüm. ''Kadına Dair'' adı gibi kadınlar hakkında herşeyden bahsediyor:) Kısa kısa betimlemeleri çok iyi. 34 kısa kısa yazıdan oluşuyor. Kitapseverler kısa bir kaçamak yapmak isterseniz tam aradığınız kitap Kadına Dair 

Şimdiden keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...