8 Ekim 2012 Pazartesi

Hayaldi Gerçek Oldu :)

  O kadar mutluyum ki gün geçtikçe blogla ilgili kafamda planladığım herşey tek tek gerçek oluyor. Bunlardan biri de Kitap Bağımlısı'nı kitap ayracı yapmaktı.

Hayaldi gerçek oldu! 

  Ben bu zamana kadar istediğim kitap ayracını bulamayanlardandım, hep kendi tasarladığım bir şey olsun, seve seve kullanayım ve sevdiklerime hediye edeyim diyordum, sonunda oldu. 
Heyooo benim de artık bir kitap ayracım var:)
    Tabi bu güzel cicileri kim tasarladı, yaptı diye merak ediyorsunuz? Benim Canım arkadaşım Gülcan yaptı. Aslında kendisi çok başarılı bir mücevher tasarımcısı ama beni kırmayarak bu cicilerle sıkılmadan uğraştı. :) Buradan ona çok çok teşekkür ederim. :) Bakalım siz beğenicek misiniz?:)

2 yorum:

  1. ilk sahibi olarak cok begendim elbette ve kendimi cok sansli hissettim.. Yasasin ! Artin benim de sevdigim bir kitap araligim var.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyooo:) Ben de beğenmene çok sevindim:) Güle güle kullan Canım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...