20 Kasım 2012 Salı

TwitPaşa - PAŞAPORT

  Twitterdan kız kardeşim'in ısrarı ile takip etmeye başlamıştım TwitPasa 'yı. Sonrasında kitabının çıktığını duyunca aslında biraz önyargılı yaklaşarak alsam mı? almasam mı? diye düştüğüm ikilemden merakıma yenik düşerek okumaya başladım Paşaport'u... :)
    Tarihimi de attım! Hatta aynı gün hem başlayıp, hem de bitirdim. :)

    Arka Kapak;
  Twitter ülkemizde daha bu kadar popüler değilken, o, Twitter'da popülerdi. Seyahat notlarıyla ve karşılaştığı ilginç durumlara espirili yorumlarıyla okuyuculara kendini sevdiren ve kısa zamanda takipçilerini çoğaltan TwitPaşa, gezip gördüğü yerleri kendi uslubuyla anlatıyor. Paşaport'u okurken dünyanın çeşitli ülkelerini ve kültürlerini yakından tanıyacak, aynı zamanda Paşa'nın başından geçenlere tanık olacaksınız. Onunla birlikte yolculuk yapmanın ne kadar eğlenceli olduğunu keşfedip, yazdıklarına kahkahayla eşlik edeceksiniz. Kemerinizi bağlayın, iyi yolculuklar.

   Evet ben Paşaport'a korkunç bir önyargıyla başladım ama 163 sayfa'nın her sayfası önyargımdan dolayı beni utandırdı :( Paşaport, twitter fenomeni TwitPaşa'nın Dünya da gezdiği 21 lokasyonu; bu yolculuklarda yaşadıklarını, tanıdığı insanları, kültür faklılıklarını, yediğini, içtiğini, başına gelen komik olayları anlatıyor. Kitap bittikten sonra neden 363 değil de 163 sayfa diye çok üzüldüm ki bu benim için her zaman olmayan bir his! 

 Ben ne yazık ki Paşaport'ta yazdığı hiçbir yere henüz gitmeyenlerdenim ama birgün kitapta paylaştığı herhangi bir ülkeye gidersem Paşaport kesinlikle benim rehberim olacak. :)
  Seyahat etmeyi seviyorsanız, yok seyahat etmekten hoşlanmam ama anı kitabı okumayı seviyorum diyorsanız, yok onu da sevmem ama Twitter'da ki TwitPaşa ne yazmışta Kitap Bağımlısı bu kadar sevmiş diyorsanız KESİNLİKLE bu kitabı okumalısınız!!!

Yazara Not: Keşke yazıların arasında o seyahatlerde çekilen fotograflarda olsaydı!

4 yorum:

  1. ahaa ! hemen okuyacagim emin ol ! Bu kacmamali ;) belki kitap yazma istegim icin bir nefes guven verir bana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Lülücüm senin için iyi bir alternatif! Hatta ben olsam hemen alır bir solukta okurdum ki gittiği yerlerin çoguna sen zaten seyahat etmişsin:) Eminim senin için okuması daha keyifli, belki de daha eleştirisel olucak!

      Sil
  2. Bu,kitabı aldığın tarihi atmak ve aldığın yeri yazmak iyi fikirmiş,ben de uygulayayım hemen ;) :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar cyrstalll:)Bence de yapmalısın, yıllar sonra dönüp baktığında harika bir nostalji oluyor!:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...