16 Temmuz 2013 Salı

Sabahattin ALİ- KAMYON

    Sanırım Sabahattin ALİ aşkım artık.. altıncı kitabı Kamyon ile toksik doza ulaştı. O kadar güzel bir dili var ki okumaya doyamadığım yazarlardan biri kendisi ama sanırım ilişkimize biraz ara vermek en iyisi olacak:)
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    Konya'dan çıkıp Beyşehir'e giden yolun başlangıcındaki dik yokuşu tırmanmaya başlayınca, herkes yanındaki ile veya çaprazlama ta öbür baştaki biriyle lafa koyuldu; birkaç kişi yanlız cigara içip dumanını savuruyordu. Birbiri arkasına dizili tahta sıralarda oturmayıp yarım lira eksiğine en arkada yere çömelen ve kamyonun şiddetle sarsılan bu kısmında ikide birde, başlamak üzere olan uykularından fırlatılan köylüler, cıgara da içmeyerek, boş gözlerle bakışıyorlardı.
    Kamyon 16 tane öyküden oluşan keyifli bir kitap. 
''Uzun kitaplara konsantre olup okuyamıyorum, öykü kitabı okumayı seviyorum, tatil de okunası kısa soluklu bir kitap istiyorum'' diyenler için doğru kitap Kamyon! 

Sabahattin ALİ'nin kalemine sağlık ben keyifle okudum, siz de keyifle okuyun:)

8 yorum:

  1. Hahaha,ne güzel bir yorum bu böyle :) Listeme ekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah:)Çok teşekkür ederim:)Keyifle oku:)

      Sil
  2. Canimm ! Cumartesi sabah kendi kendime bas basa (aslinda Aylin'le ama yine de kendime ait zamanlarim bolca olacak) bir tatile cikiyorum.. Okunacak cok kitabim var ve zaman bollogundan enteresan denemeler yapmaliyim.. Belki bu nefis adamin hikayelerini de alabilirim gitmeden.. harika da olur sanirim :) x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yanlız ya da kızkıza çıkılan tatillerin tadı bambaşka oluyor!O yüzden harika zamanların olucağına eminim:)Eğer Floransa'ya gidiyorsan sana açık ara tavsiye ediceğim tek kitap Dan Brown Cehennem olur çünkü hikaye'nin çoğu Floransa da geçiyor ve okudukça Aylin sana rehberlik yapar:)Şimdiden keyifli tatiller size:)Benden de çok selam:)

      Sil
  3. Gulsah'cim merhaba:) bende bu aralar kitap arayisi icindeydim bunuda degerlendiririm :) ama aklimda ilk sirada Dan Brown var, galiba onu alicam :)) kitap tavisyelerinin takibindeyim bundan sonra!sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Esra'cım:)Hoşgeldin bloguma:)Dan Brown konusunda bir kere daha düşün derim çıkar çıkmaz koşa koşa aldım ama 300. sayfada tıkandım kaldım ne yazık ki:(Ki ben kolay kolay kitap yarım bırakmam!!!Bence yaz ayına uygun daha keyifli kitaplar seçebilirsin:)Sevgiyle kal:)

      Sil
  4. Gulsahcim, bu tavsiyeni listeme ekliyorum, Istanbul a gidince alicam kesin : ) Kurk Mantolu Madonna ile basladim S.A. okumaya, devamini kesin getirmem gereken bir yazar. Cehennem i de almaliyim diyordum ki, sen de yukarida yazmissin, simdi Amazon UK e gidip siparisini veriyim hemen : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Lilam:)Kürk Mantolu Madonna dan sonra hiç Sabahattin Ali okumadıysan kesinlikle sırada ki kitap Kamyon değil Kuyucaklı Yusuf olmalı:)Cehennem de Floransa dan dolayı tam senlik bir kitap!!!Sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...