19 Temmuz 2013 Cuma

Ayşe KULİN- DÖNÜŞ

    Bazı yazarlar vardır uzun bir aradan sonra yeni kitabını çıkartıyorsa çok fazla sorgu, sual, araştırma yapmam hemen alır keyifle okumaya çalışırım. Yapacak bir şey yok ben de böyle bir Kitap Bağımlısıyım:) Dönüş'te bunlardan biri oldu benim için, nereden bilebilirdim ki Dönüş'ün Gizli Anların Yolcusu ve Bora'nın Kitabı 'nın devam kitabı olduğunu...
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    " Kayboldum! Zeytin ağaçlarının arasında kıvrılarak akarken karşıma aniden üçe ayrılan bir çatal çıktı. Toprak yollar doğuya, batıya ve güneye doğru uzanıyordu. Civarda ne bir tabela vardı ne bir işaret, ne de gidip adres sorabileceğim ev veya insan! Bir köpek bile yoktu görünürde. Sadece sonbahar rüzgarın dallarda hışırdıyan sesi! Hangi yöne sapmam gerektiğini bilmiyordum, yolların her birini hava kararmadan deneyecek gücüm de kalmamıştı, vaktim de. "
     Siz hiç kayboldunuz mu?
     Ayşe Kulin'in yeni romanı Dönüş, bir genç kadının, duygularının sarmalında önce kaybolmasının, sonra kendini bulmasının hikayesi...
    Dönüş okuduğum 7. Ayşe Kulin kitabı ama hiçbirini bu kadar sevmemiştim diyebilirim! 
''Neden?'' derseniz kitapları bitirdikten sonra bitirdiğim kitapla ilgili kafamda bir sürü soru olur... İşte 'Dönüş' daha önce okuduğum 'Gizli Anların Yolcusu' ve 'Bora'nın Kitabı'nı okuduktan sonra aklımda kalan tüm sorularıın cevabı oldu. Kitapta Derya ve Eda'nın isimlerini okuyunca o kadar mutlu oldum ki anlatamam!!! Bora'nın ölümünden sonra:( İlhami'nin başına gelenleri, Derya ve annesi Eda'nın neler yaşadıklarını uzun uzun anlatıyor bana. Kesinlikle uzun zaman sonra sevdiğim bir yakınımdan haber almışım hissi duymamı sağladı.

    Ayşe Kulin'in cesurca hükümeti ve Başbakanı da ufak ufak eleştirdiği bir kitap olmasından dolayı da ayrıca daha da çoook sevdim:) Her Çapulcu mutlaka okumalı Ayşe Kulin'e destek olmalı derim...

4 yorum:

  1. Gizli Anların Yolcusu'nu da Bora'nın Kitabı'nı da henüz okumadım. Madem Dönüş de onların devamı, onu da alıp, hepsini birden okuma hayaliyle yanıp, tutuşuyorum an itibariyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canı üçüde sürükleyici kitaplar o yüzden sıkılmadan okuyacağına eminim:)Seni kocaman öperim tatlı kuzum:)

      Sil
  2. iki kitabını da okumuştum bunu da hemen almalıyım. devam kitabı olduğunu öğrendim sayende çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Meral:)Kesinlikle hemen alıp okumalısın,kafandaki tüm soruların cevabı bu kitapda:)Keyifle oku:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...