17 Temmuz 2013 Çarşamba

P.C CAST- KRISTIN CAST- AV

    Evetttt serinin beşinci kitabı olan Av'ı bitirmiş heyecanla altıncı kitabını okumak için verdiğim kitap siparişimin gelmesini bekliyorum! Bazı seriler çok sürükleyici, çok okunası, çok büyüleyici olur ya Gece Evi serisi de işte öyle...
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    EĞER DÜNYADAKİ EN ATEŞLİ ERKEK İSİMSİZ BİR ŞEYTAN OLARAK KENDİNİ GİZLİYORSA VE İSTEDİĞİ TEK ŞEY SİZSENİZ NE YAPARSINIZ?
    Çayırın kenarında, ağaçların gölgelerinin arasında bir karartı belirdi. Vücudunu görebiliyordum; çünkü ay ışığı, teninin pürüzsüz ve çıplak hatlarını belirginleştiriyordu.
    Durdum. Hayal gücüm aklını mı yitirmişti yoksa?
    "Tereddüdün mü var yoksa aşkım?"
    Sesini duyunca, bedenimden bir ürperti geçip gitti. Ağaçların yaprakları arasından korkunç, Alaycı bir kahkaha duyuldu.
    Av'da da Zoey'in macerası tam hız devam ediyor. İşin içine Alaycı kuşlarda girince ortaya hafif fantastik bir kurgu çıkıyor. Daha elimde ki kitabı okurken acaba sıradaki kitapta bu olaylar nereye bağlanacak diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Gece Evi serisi sıradan vampir hikayelerinden çok farklı. İşin içinde bolca kedi, kuşlar, aşk, dostluk var. Farklı bişeyler arayanlar için güzel bir seri ama okumaya karar vermeden önce 1 değil 5 kere düşünün! Çünkü, hem bağımlılık yapıyor hem de 11 kitaplık uzun bir seri...

6 yorum:

  1. 5 kitaplik bir seri icin en az 2 ayimi ayirmaliyim ben ! Deli kizim benim, kitap bagimlisini gectim kitap canavarim demek istiyorum sana artik :) supersin.... x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bence sen istersen daha çok kitap okuyabilirsin gibi geliyor bana:)Sen de benim en tatlı Kitap Bağımlımsın bunu biliyorsun:)Kocaman öperim ama:)

      Sil
  2. lulu ya katılmak ıstıyorum yogunlugunun arasında :) alkıslıyorum onunde egılerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Grace'cim benim öperim seni en kocamanından:)

      Sil
  3. ınanmıyorum sana gulsahcım yaaaa...bu sahane kıtap askını ayakta mı alkıslasam parende atarakmı alksılasam bılemedım..ben 1 kıtabı okurken halımı gorsen ınanamazsın.onceden tatılerde bas ucumda olurdu kuzumla tatıllerde kıtap yok cantamda. oyle yoruluyorum kı sızıyorum resmen..bayılıyorum senın bu enerjıne canımmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)Canım benim güzel iltifatların için çok teşekkür ederim:)Ben de senin kuzu aşkına bayılıyorum ne olucak?:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...