30 Temmuz 2013 Salı

Temmuz Ayı Ganimetlerim- 2013

     Bakalım bu ay'ın ganimetleri nelermiş!
    1- Ayşe KULİN- Dönüş okumak için tık tık
    2- Sabahattin ALİ- Kamyon okumak için tık tık
    3- Oscar WILDE- Dorian Gray'in Portresi okumak için tık tık
    4- French OJE- Keşke Ben Uyurken Gitseydin okumak için tık tık
    5- Patti SMITH- Çoluk Çocuk okumak için tık tık
    6- P.C. CAST- KRISTIN CAST- Baştan Çıkarılmış okumak için tık tık
    7- P.C. CAST- KRISTIN CAST- Av okumak için tık tık
    8- P.C. CAST- KRISTIN CAST- Vahşi okumak için tık tık
    9- Levent ASLAN- Zamansız Mekanlar.
    Peki sizin Temmuz ayı ganimetleriniz neler? Cevaplarınızı merakla bekliyorum!

6 yorum:

  1. Biliyorsun Patti Smith askim ust seviyede o nedenle Temmuz ganimetlerine askimi yolluyorum ! hihih :)

    YanıtlaSil
  2. walla benim temmuz ayi ganimetlerim cehennem ve 22 britanya yolu oldu yani elde var iki:)) simdi yeni ganimetlerim ne olsun derken sanirim senden kopya cekicem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Esra'cım:)Seninde oldukça iyi ganimetlerin:)Ben tavsiyelerde bulunmaya her zaman hazırım:)Ağustos ayında da keyifli okumalar o zaman:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Merhabalar Kitap Cumhuriyetim:)Bloguma hosgeldiniz, çok teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...