1 Ağustos 2013 Perşembe

Sherlock HOLMES- TAVŞAN DUDAKLI ADAM

  Bir Kitap Bağımlısı'nın başına gelebilecek en kötü şey kitabını bir yerlerde unutmaktır! Ben okusam da okumasam da kitabımı yanı başımda isteyenlerdenim. Eğer siz de öyle iseniz beni çok iyi anlıyorsunuz demektir. Bir Cumartesi günü aceleyle çıktığım iş yerinde unutmuştum kitabı, alışveriş için girdiğim bir markette buldum bu kitabı...
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    Sir Arthur Conan Doyle yaratılan Sherlock Holmes karakteri dünya tarihinin tartışmasız en başarılı dedektifidir. Sherlock Holmes hikayelerini ilginç yapansa kullanılan teknik ve mantıktır. Bütün deliller titizlikle toplanır, ön yargıdan uzak bir şekilde analiz edilir ve sonuca ulaşılır. Onun kullandığı yöntemler ve teknikler günümüzde dahi polis teşkilatlarına yardımcı olmaktadır ve Sherlock Holmes kitapları pek çok polis için bir el kitabı niteliğindedir. Günümüzde çok popüler olan CSI( Adli Tıp ve Olay Yeri Araştırma ) dizilerine ilham veren Sherlock Holmes hikayeleri cinayet dedektifliğini meslek olarak seçmiş polislere neredeyse zorunlu olarak okutulmaktadır.
    Polisiye kitapların bu en büyük üstadının eserleri hala milyonlarca okur tarafından okunmakta ve dünyanın birçok ülkesinde Sherlock Holmes kulüpleri kurularak hikayelerinde geçen kişiler günümüz dünyasında canlandırılmaktadır.
    Polisiye kitap sevenlerin bırakamayacakları bir seri...Keyifli okumalar dileriz...
    Sherlock Holmes ne zamandan beri okunucaklar listem de iken talihsiz bir günümde bulduğum bu kitap beni inanılmaz mutlu etmişti ta ki kitabı okumaya başlayana kadar:( 

Ne yazık ki sürükleyici, her detayı paylaşan bir polisiyeden çok içinde kısa kısa birçok hikaye var. Tam olaya dahil oluyorsun hızlandırılmış bir kitap olduğu için o heyecanın yeni başlamışken hemen çözümlenen cinayetten dolayı heyecanın sönüyor!!! Ne yazık ki bu kitabı ben sevmeden okudum ama en yakın zaman da hakkını vererek bir Sherlock Holmes okumaya kararlıyım...

5 yorum:

  1. çok sinir olduğum bişeydir kiştaba bi hevesle başlarsın ara verdiğinde bi yerde unuturssun çok acı bir dorum oluyor bana :) bu arada bende bloguma beklerim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Eda:)Bloguma hoşgeldin:)Ne yazık ki bazen benzer durumlar yaşanıyor!Ben de hemen geliyorum ziyaretine:)Sevgiler

      Sil
  2. Hmm.. oncelikle ben onlardanim biliyorsun.. elim erip 1 sayfa okusam kardir.. Bu ihtimali bilmek bile rahatlatiyor.. Eger yanimda degilse bildigin mutsuzum, ayni ciplanklik hissi senin gibi.. Neyse kitaplar guzeldir yahu :))) Operim guzelim ! -kitap listemde degildi.. sanirim pek hevesli de degisilim-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Lülüm:)Senin gibi Kitap Bağımlıların olduğunu bilmek beni çok mutlu ediyor:)İyi ki kitaplar var:)Ben de seni kocaman öperim tatlı Lülüm:)

      Sil
  3. Merhaba bu kitabin serisinde bulunan kitaplarinin ismini yazar misiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...