22 Ağustos 2013 Perşembe

P.C CAST- KRISTIN CAST- UYANMIŞ

    Evet sonunda serinin sekizinci kitabı da bitti! Bazen ''ooooo sekiz kitap çokmuş'' denilse de sanki sekiz kitap değil de iki kitap uzunluğu kadar kısa bitti desem yalan olmaz:) Bakalım Uyanmış nasıl bir kitapmış???
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    YIKIMIN EŞİĞİNDEKİ ÇARESİZ BİR GENÇ KIZ, KALBİNİN KIRILMAMASI İÇİN NE YAPABİLİR?

    Arkadaşlığın sınırları nereye kadar uzanabilir ve genç bir kızın kalbindeki aşk ne kadar güçlü olabilir?
    Evet her zaman ki gibi 367 sayfa bir solukta okundu ama sekizinci kitap nedendir bilmem biraz yavaş ve azıcık sıkıntılı geçti! Belki serinin sonlarına gelmem, belki bu kadar uzun olmasından sıkılmam da olabilir! O yüzden yine Zoey başrolde bir sürü şey yaşandı satırlarını yazarken bile hafiften hafiften sıkıldığım için bu kitap ile ilgili yorum yapmakta içimden gelmiyor. En iyisi okuyup siz karar verin:) Ben araya başka bir kitap koyup sonrasında dokuzuncu kitabı okumak için hazırım...

1 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    163. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...