12 Temmuz 2013 Cuma

P.C. CAST- KRISTIN CAST- VAHŞİ

    Seri kitaplara olan tutkumu 612564689.. kez yazmama gerek yok sanırım:) Gece Evi Serisi de son gözdem, seri;  İşaret ile başlayıp İhanet ile devam edip Seçilmiş ile beni kendine iyice bağlayıp Vahşi ile devam ediyor...
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    GECE EVİ'NDE TEHLİKELİ SIRLAR ORTAYA ÇIKIYOR...
    Dostlarınız sizi terk ettikleri zaman hayat çekilmez olur. İsterseniz Zoey Kızılkuş'a sorun. Bir hafta içerisinde üç erkek arkadaşının üçünden de oldu; sıkı bir arkadaş grubunun üyesiyken, istenmeyen birine dönüştü. Artık hayattaki tek arkadaşları ölümden dönenler ya da İşaret'inden olanlarş. Üstelik Neferet insanlara savaş açtı ve Zoey bunun yanlış olduğunu biliyor. Ona kulak verecek kimse var mı?
    Yine bir solukta okuduğum 398 sayfa oldu. Gece Evi Serisi'nin her kitabı bittiğinde bir sonraki kitabını okumak için sabırsızlanıyorum ki siz bu satırları okurken ben çoktan serinin beşinci kiabına başladım bile:) Zavallı Zoey'in başı Neferet ile fena halde dertte. Bu sefer olaylar o kadar farklı bir boyut kazanıyor ki yok artık diyebileceğimiz türden! Gece Evi'nin, Zoey'in, arkadaşları'nın hikayesi kaldığı yerden tam hız devam ediyor.

Seri kitaplar seviyorsanız hemen başlayın derim...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...