29 Temmuz 2013 Pazartesi

P.C. CAST- KRISTIN CAST- BAŞTAN ÇIKARILMIŞ

   Evet Gece Evi Serisi'nin altıncı kitabı da bitmiş bulunmakta. Siz bu satırları okurken serinin yedinci kitabına başladım bile:) 
Bakalım Zoey'i yeni kitapta nasıl maceralar bekliyor???
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    Gece Evi'ni büyük bir riske atacak tehlikeli sırlar birçok şeyi altüst etmek üzeredir. Fakat bu sırlar zaman ayarlı bir bomba gibi. Aynı zamanda Zoey en iyi arkadaşlarına ve erkek arkadaşlarına hiç olmadığı kadar ihtiyaç duymaktadır. Ama Zoey, kimseye güvenemediğinden yanlız kalmıştır. Ayrıca kötülüğe teslim olmayıp duygularını kontrol etmesi gerekmektedir. Daha doğrusu baştan çıkarılmamak için oldukça zorlu bir mücadele vermektedir. İyi ve kötünün savaşı oldukça zorlu geçecektir.
    Her zaman ki gibi 429 sayfa yine bir solukta bitti! İşler o kadar karıştı ki anlatamam.. damgalanmalar, aşk, dostluklar, kuşlar, vampirler, kediler hepsi birbiri ile bağlantılı hale geldi. Olayların karmaşası içinde de zavallı Zoey Baştan Çıkarılmamak için direniyor... 

Seri kitap seviyorsanız doğru yazıyı okuyorsunuz:) Yedinci kitapta görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Henüz bu seriye başlamadım ama okumayı düşünüyorum.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Kitap Cumhuriyetim:)Bence seri kitap için doğru tercih,keyifle okuyun:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...