30 Aralık 2013 Pazartesi

2013 Yılı Ganimetlerim...

Her yıl okuduğum kitapların listesini yapar, yıl sonunda neler okuyup okumadığıma bakmak, bir önce ki yılla karşılaştırmak beni mutlu eder. Bakalım bu yıl neler okumuşum...

1- Selim ÇİPRUT- AS MAÇA


2- Hakan GÜNDAY-PİÇ


3- A.Zeynep Leyal GÜNDOĞAN- PRENS ALİ'NİN MACERASI


4- Amin MAALOUF- DOĞUDAN UZAKTA


5- Agatha CHRİSTİE- BÜYÜK 4


6- Arthur R.G SOLMSSEN- BERLİN PRENSİ


7- Sabahattin ALİ- İÇİMDEKİ ŞEYTAN


8- Ayşe KULİN- BORA'NIN KİTABI 


9- E.L.JAMES- KARANLIĞIN 50 TONU


10- E.L.JAMES- ÖZĞÜRLÜĞÜN 50 TONU


11- Samed BEHRENGİ- KÜÇÜK KARA BALIK


12- Oruç ORUOBA- İLE


13- Woody ALLEN- SIRF ANARŞİ


14- Nazım HİKMET- HENÜZ VAKİT VARKEN GÜLÜM


15- Orhan KEMAL- BABA EVİ


16- William SHAKESPEARE- HAMLET


17- Murat MENTEŞ- DUBLÖRÜN DİLEMMASI


18- Zülfi LİVANELİ- MUTLULUK


19- Selim ÇİPRUT- CİVA


20- Sabahattin ALİ- MAHKEMELERDE


21- Yaşar KEMAL- FIRAT SUYU KAN AKIYOR BAKSANA


22- Maksim GORKİ- EKMEĞİMİ KAZANIRKEN


23- AŞK-I A-LA


24- Emrah SERBEŞ- HİKAYEM PARAMPARÇA


25- Woody ALLEN- EĞRİSİ DOĞRUSU


26- William SHAKESPEARE- ROMEO VE JULİET


27- Stefan ZWEIG- SATRANÇ


28- Agatha CHRİSTİE- DOĞU EKSPRESİNDE CİNAYET


29- Uygar ŞİRİN- KARIŞIK KASET


30- Hakan GÜNDAY- AZ


31- Orhan KEMAL- CEMİLE


32- George ORWELL- 1984


33- John UPDİKE- BECH DÖNDÜ


34- Yaşar KEMAL- KARINCANIN SU İÇTİĞİ


35- Yaşar KEMAL- TANYERİ HOROZLARI 


36- P.C CAST- Kristin CAST- İŞARET


37- P.C CAST- Kristin CAST- İHANET


38-P.C CAST- Kristin CAST- SEÇİLMİŞ


39- P.C CAST- Kristin CAST- AV


40- P.C CAST- Kristin CAST- BAŞTAN ÇIKARILMIŞ


41- P.C CAST- Kristin CAST- YANMIŞ


42- P.C CAST- Kristin CAST- UYANMIŞ


43- P.C CAST- Kristin CAST- KADER


44- P.C CAST- Kristin CAST- SAKLANMIŞ


45- Selim ÇİPRUT- BEN COGNATUS RÜYA TANRISI


46- Irvin YALOM- BUGÜNÜ YAŞAMA ARZUSU


47- Yaşar KEMAL- ÇIPLAK DENİZ ÇIPLAK ADA


48- Aydın BOYSAN- ŞEREFE


49- Hande ALTAYLI- KAHPERENGİ


50- Yusuf ATILGAN -AYLAK ADAM


51- Zülfü LİVANELİ- KARDEŞİMİN HİKAYESİ


52- Ahmet ALTAN- SON OYUN


53- Sabahattin ALİ- DEĞİRMEN


54- Ahmet SAATÇİOĞLU- PARALEL DÜNYALAR


55- Oben BUDAK- HAYVAN


56- Kezban ŞAHİN TAYSUN- KAFESTEKİ KALP


57- Dan BROWN- CEHENNEM


58- Oya BAYDAR- SAVAŞ ÇAĞI UMUT ÇAĞI


59- Sabahattin ALİ- SIRÇA KÖŞK


60- Meriç RENKVER- İLKGÜZ AĞRISI


61- Dıonysıos BYZANTIOS- DENİZ YOLUYLA BOĞAZ


62- Aret VARTANYAN- GERÇEKTEN YAŞIYOR MUSUN?


63- Onur BAŞTÜRK- EV SAHİBİ


64- Paul CLEAVE- TEMİZLİKÇİ


65- Patti SMİTH- ÇOLUK ÇOCUK


66- Sabahattin ALİ- KAMYON


67- French Oje- KEŞKE BEN UYURKEN GİTSEYDİN


68- Ayşe KULİN- DÖNÜŞ


69- Oscar WİLDE- DORİAN GREY'İN PORTRESİ


70- Levent ASLAN- ZAMANSIZ MEKANLAR


71- Sherlock HOLMES- TAVŞAN DUDAKLI ADAM


72- Esin ÖVET- SİZ UYURKEN


73- Michael ENDE- MOMO


74- Fakir BAYKURT- EŞEKLİ KÜTÜPHANECİ


75- Aydın BOYSAN- DOYULMAZ DÜNYAMIZA


76- Kürşat BAŞAR- BAŞUCUMDA MÜZİK


77- Paul CLEAVE- ÖLDÜRME SAATİ


78- Milan KUNDERA- VAROLMANIN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ


79- Güneş SAYIN KALYONCU- STİLETTOLU ANNE MADE İN BARCELONA BEBEK


80- Hıfzı TOPUZ- GAZİ VE FİKRİYE


81- Yaşar KEMAL- İNCE MEMED 1


82- Yaşar KEMAL- İNCE MEMED 2


83- Amin MAALOUF- SEMERKANT


84- Yasemin ŞEFİK- DÜNLÜK


85- Yaşar KEMAL- TEK KANATLI BİR KUŞ


86- Mitch WİNE HOUSE- KIZIM AMY


87- Joje MAYER- SENDEN ÖNCE BEN


88- Hermann HESSE- SİSSHARTHA


89- Ali YILMAZ- KARA ARŞİV


90- Evrim MİLASLI- BANA HİÇ SENİ SEVİYORUM DEMEDİN


91- Ece TEMELKURAN- DÜĞÜMLERİ ÜFLEYEN KADINLAR


92- Gökçe DÖLEK- HER BİR KADININ HİKAYESİ


93- PUCCA- AY HADİ İNŞALLAH


94- Hakan GÜNDAY- DAHA


95- Ayn RAND- ATLAS VAZGEÇTİ


Bu yıl benim ganimetlerim 95 Kim bilir belki 2013 bitmeden 96. kitabıma da bitiririm :) 

Sizin ganimetleriniz neler, merak ediyorum..? 

2014 bol okumalı bir yıl olsun. Şimdiden keyifli okumalar...


3 yorum:

  1. Sevgili Gülşah Hanım,
    İyi bir okuma, kutluyorum... İyi bir okur için ölçüm; yılda yüz kitap ama kutluyorum çokca benden çok okumuşsunuz...Uzun yıllar sonra yüz kitabın altına düştüm, acı bir durum benim için...
    Okuduğunuz kitapları çok beğendim; kimi kitapları önceki yıllar okudum. Üç yazarın kitabını;
    Stefan ZWEIG- SATRANÇ, Kezban ŞAHİN TAYSUN- KAFESTEKİ KALP, Sabahattin ALİ- SIRÇA KÖŞK ben de okudum, ayrıca aynı yazarların değişik kitaplarını okumuşuz. Ne güzel bir mutluluk..2014 yılında bol kitap okumalar, sevgiler, kitap tadında mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Selçuk bey; inanın yorumunuz beni çok mutlu etti, çok teşekkür ederim. Kitap okumak benim için bir yaşam tarzı aslında bu yıl ki hedefim 120 kitaptı ama ne yazık ki çeşitli sebeplerden yetişemedim. İnşallah 2014 daha da okumalı geçer. Size de kitap dolu bir yıl diliyorum. Sevgiler...

      Sil
  2. önemli olan okumak ve okuduğunu yaşama yansıtabilmek

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...