20 Haziran 2013 Perşembe

Meriç RENKVER- İLKGÜZ AĞRISI

    Hayatım boyunca hediye almaya bayılan biri olmama, deli gibi kitap okumama rağmen ne yazık ki yakın çevrem tabii istisnalar hariç bana hiç kitap hediye etmezken; Twitterdan TB Yayıncılık 'ın  tatlı kurucusu Beyhan hanım'ın hediyesi bu kitap:)
    Tarihimi de attım...

    Arka Kapak;
    " A harfinden kaçındıkça, aklına hep a harfi içeren kelimeler geliyordu. Tabii ilk sırayı a ile başlayan fiiler alıyordu; Anlamak, acımak, açıklamak, ağlamak, akıllanmak, aldanmak, aramak, arınmak, aşağılanmak, aşmak, ayrılmak... Kelimelerin içinde ne kadar çok a vardı. " Anlamayı kullanmamak için anlamamalıyım, aglamayı kullanmamak için ağlamamalıyım, aldanmayı kullanmamak için aldanmamalıyım..." derken, kafası iyice karışmıştı. A'dan kurtulmak isterken, sürekli a'lara takılıyordu. "

    İlkgüz Ağrısı 12 hikayeden oluşan çok keyifli bir kitap. Ben ki öykü kitaplarını çok fazla sevmezken bu kısa kısa öyküleri keyifle okudum. Öykü sever Kitap Bağımlıları içinse okumak için doğru bir tercih olabilir. Keyifle okuyun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...