7 Mart 2013 Perşembe

E L JAMES- ÖZGÜRLÜĞÜN ELLİ TONU

    Seri kitaplara olan şizofrenik bağlılığımı bilmeyen yoktur! Merakıma yenilip serinin ilk kitabı  Grinin Elli Tonu 'nu okuduktan sonra mecburen ikinci kitap olan Karanlığın Elli Tonu 'nu da okuduktan sonra çok şükür serinin son kitabı Özgürlüğün Elli Tonu'na sıra geldi...
    Tarihimi de attım:)
    Arka Kapak;
    Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı... Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

    Anastasia Steele'in ne istediğini bilen, göz alıcı iş adamı Christian Grey'le tanışması, her ikisinin de hayatlarını deri dönülmez biçimde değiştiren şehvetli bir ilişkinin kıvılcımını çakmıştır. Christian'ın sıra dışı zevkleri karşısında şoka uğrayan, ondan hem hoşlanan hem de korkan Ana, daha derin bir bağlılık istiyordu. Onu yanında tutmaya kararlı olan Christian, bunu kabul eder.

    Şimdi her şeye sahiptirler; aşk, tutku, yakınlık, servet ve sonsuz olasılıklarla dolu bir dünya. Ana, Grey'i sevmenin kolay olmayacağını ve beraberliklerinin her ikisinin de tahmin edemiyeceği zorluklar getireceğinin her zaman farkında olmuştur. Anastasia'nın kendi benliğinden ve bağımsızlığından ödün vermeden Grey'in yaşam stiline uyum sağlamayı öğrenmesi, Grey'inse kontrol dürtüsünü aşması ve kendisini altüst eden fırtınaları arkasında bırakması gerekmiştir.

    Ama geçmişle hesapları henüz kapanmamıştır. Tam her şeye sahip gibi göründükleri bir anda, talihsizlik ve kader bir araya gelip Ana'nın en korkunç kabuslarını gerçeğe dönüştürür...
    Evet sonunda seriyi bitirebildim... Bazı kitaplar bittiği için üzülenlerdenim ama bu seri için aynı şeyi söylemem mümkün değil.. Evet çok kötü değil ama çok iyi olduğu da söylenemez! Özgürlüğün Elli Tonu Grey ve Anastasia evlendikten sonra ki sosyal ve SEX hayatlarını anlatıyor. Aslında kitapta çok ayrıntı var ama henüz kitabı okumamış insanların heveslerini kursaklarında bırakmak istemediğim için detaylıca yazmaktan vazgeçtim. Çünkü Özgürlüğün Elli Tonu sizi şaşırtacak, bazen heyecanlandıracak, hatta gözlerinizi dolduracak. Benim asıl merak ettiğim ise Karanlığın Elli Tonu'nun filmi çekilirse Grey ve Anastasia'yı hangi ünlü isim canlandıracak. Muhtemelen fazlası ile olan sex sahnelerinden dolayı cesur ve bekar olucakları kesin:) O zaman filmi çekilene kadar daha aklı başında kitaplar okumak üzere byeee:)

6 yorum:

  1. Gulsahcim, ben daha ilkini okuyorum, kiza ilk dayak olayini yasadilar kizin odasinda, daha imzalamadi yani. Ben baya elestirerek okuyorum, bir turlu icime sinmedi, hani oyle ne olacak diye merak edip de bir cirpida okuyamadim halen. Ama sanirim basladigim icin seriye digerlerini de okumak gerekecek, digerlerini yazin plajda okumali diye dusunuyorum. Filminde Mila Kunis oynayacakti diye okumustum, simdi google ladim, daha yeni hayir oynamiycam demis, ben de merak ettim simdi kimler oynayacak. Ben erkek rolunu kimin oynayacagini daha cok merak ettim ama. Bradley Cooper olabilir mesela, bak simdi bunu da google ladim dusunulmus mu diye, ve evet dusunulmus bile, Robert Pattison da dusunulmus hatta, neyse gorucez 2014 te : ) Bu arada kacirdigim postlarina baktim, ne guzel bir suru kitap okumussun subat ayinda, ben Woody nin son kitabini ekledim bile listeme : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim yine çok tatlısın:)Ben çok beğenmedim zaten üçlemeyi!Ben bana birşeyler katan kitapları okumayı çok seviyorum ne yazık ki bu seride bu olmadı:(Eğer seri kitaplara bağlılığın yoksa okuma derim!Ama yok dayanamam merak ederim diyorsan keyifli okumalar Tatlım:)Ama bu kadar kitabını okuduktan sonra koşa koşa filmini izlemeye giderim o ayrı:)Woody Allen okumak kesinlikle ayrıcalıktır Tatlım:)

      Sil
  2. Seri kitaplar beni çok korkutuyor. Yeşil Kiraz'ı okurken ikincisinin olduğunu öğrenince, okuma zorunluluğu hissettim haliyle taa ortaokulda. Zorla okudum galiba diye hep devamlar, seriler korkutur oldu beni. Yenmem lazım bunu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Bilun kuşum aslında haklısın iyi bir seri değilse bazen okumak çok zor olabiliyor!O zaman sana şöyle güzel bir seri bulalım ne dersin?:)

      Sil
  3. canım ya hıc okuyamıyorum ben bu tarz kıtapları etkısınden kurtulamıyorum sanrım..ne boyle fılmlerı ne kıtapları almıyorum hayatıma :((( yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Canım; Okuyamıyorsan zorlamanında gereği yok zaten!Sen de sevdiklerini hayatına sokmak istediklerini keyifle oku Tatlım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...