25 Mart 2013 Pazartesi

Uygar ŞİRİN- KARIŞIK KASET

   Karışık Kaset ismi'ni ilk  Ferhan 'ın twitter adresinden kapak tasarımını dostu Duygu YEGÜL 'ün yaptığını paylaştığında öğrenmiştim. Ferhan'ı daha önce blogumda da konuk etmiştim. Okumamış olanlar için burada! Ferhan'ı çok yakından tanımasam da sosyal medyada severek takip ettiğim biri, onun dostu Duygu, Karışık Kaset'in kapak tasarımını yaparsa elbette destek olmak için bana da blogum için okumak düşer diye düşündüm:)
    Tarihimi de attım!
    Arka Kapak;
    "
   -Niye anlatmıyorsun?
   -Neyi?
   -Neden böyle davrandığını?
   -Bilmiyor musun?
   -Bilmiyorum.
   -Bilmiyorsan ben de anlatmıyorum.
   -Ama çok saçma! Bilmiyorsam anlatman lazım.
   -Bence senin bilmen lazım.
   -Başka bir şey söylemeyecek misin?
   -Kaset var ya işte.
                               "

    Şimdi söyle...İrem'le 1990'da tanıştık. Ben 13 yaşındaydım, o 12. Ben tabii küt diye aşık oldum, gittim bir karışık kaset hazırladım. Ama İrem'in derdi başkaymış. Sanırım. Tam da emin olamadım. Sonra tuhaf bir şey oldu, 10 yılda bir karşılaşmaya başladık. Saat gibi, aksatmadan. Hayat ya bizle dalga geçiyordu ya ada bize yeni bir şans veriyordu.
   Sonuçta iş öyle bir yere geldi ki
20 yıldır birlikteydik ama daha ilişkimiz başlamamıştı.
   Karışık mesele.
    292 sayfa'nın her sayfası buram buram müzik kokan bir kitap Karışık Kaset! Ulaş'ın 20 yıl boyunca İrem'e olan aşkını anlatıyor. Ulaş öyle bir adam ki etrafında ki insanlarla sözel olarak sağlıklı iletişim kuramadığından hayatında yaşadığı tüm duygular için o ana uygun kasetler dolduruyor. Kitabın sevdiğim yanı da Uygar ŞİRİN kitabı üç parçaya bölmüş. Olaylar 1990 da başlayıp İrem'le her 10 yıl da bir karşılaşmalarına göre 2000 ve 2010 diye ayrılıyor. İrem'le Ulaş'ın aşklarının önüne hep bir engel çıkıyor. Kitabı okurken kimi zaman sen anca kaset doldur Ulaş diye kızmadım da değil aslında:) Kasetleri ve 90'ları  özlediyseniz okunacak, Ferhan'ın tabiri ile tatlı bir kitap...

4 yorum:

  1. hemen twit attim bu kitabi okuman istiyorum diye :) Enteresan bir kitap.. Once Az sonra bunu okurum sanirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Lülüm şimdi gördüm tweetini çok da mutlu oldum:)Teşekkür ederim!O zaman sana keyifli okumalar:)

      Sil
  2. cok cok merak ettım hele o kasetlerı gorunce ıyı ce arttı merakım canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Tatlım:)O zaman en kısa zamanda alıp, okumalısın:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...