24 Ekim 2013 Perşembe

P.C CAST- KRISTIN CAST- SAKLANMIŞ

  Sonunda serinin şimdilik sonuna geldiğime inanamıyorum!!! 
Sırası ile;
1- İşaret2- İhanet3- Seçilmiş4- Vahşi5- Av6- Baştan Çıkarılmış7- Yanmış8- Uyanmış9- Kader ve şimdi de sırada Saklanmış...
    Tarihimi de attım...
    Arka Kapak;
    Işığın olduğu yerde karanlık saklanamaz
  Sonunda Zoey istediğini elde etmiş ve vampir yüksek konseyi, Neferet'in gerçek yüzünü görmüştür. Bu sayede Zoey ve çemberi kendilerini ve çok sevdikleri okullarını her geçen gün biraz daha güçlenen karanlıktan korumak için yardım almaya başlamıştır. Güvensizlik tohumlarının filizlendiği ve karanlığın karmaşa yarattığı Gece Evi'nde herkesin birlik olması gerekmektedir ama bu, son derece zor görünmektedir...Gerilim gittikçe artarken Zoey ve çemberi karanlığın galip gelmesini çok geç olmadan engelleyebilecek midir?
    Gece Evi'nde kaos ve karmaşa artıyor...
  9 kitap ne ara bitti de ben 10. kitabı da bitirdim.. inanın hiç bilmiyorum. Bir sonu olmadan bittiğinden mutlaka Gece Evi serisinin devamı olacaktır diye düşünüyorum. Kitap uzunca bir seri olduğundan dolayı aslında yazabiliceğim çok da fazla bir şey yok. Okuyup sindire sindire anlamak lazım diye düşünüyorum. Uzun bir aradan sonra sabırla ve zevkle okuduğum bir seriydi. Bakalım sırada ki seri kitabım hangisi olacak???

2 yorum:

  1. Şekerim, büyük bi iştahla başlayıp zevk ve şevkle okuduğum serinin 5. kitabından sonra beni vazgeçiren sebep; işte tam da bu idi. Sadece kar amacı güden, hep aynı şeyleri tekrarlayan ve asla bir sonla bitemeyen kitaplar.
    Sanki kitap okumuyosunda dizi izliyosun, bir türlü son yok. Ama acı olan her kitabın yaklaşık 15-20 tl olması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Çalışkan Arı:)Bu açıdan baktığında size kesinlikle katılıyorum ama başladığım seri'yi bitirme tutkumdan dolayı ben tamamladım seri'yi!Hem kitaplar çok pahalı hem de saçma bir zaman kaybı bazı kitaplar için...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...