11 Şubat 2013 Pazartesi

Nazım HİKMET- HENÜZ VAKİT VARKEN GÜLÜM

   Kitap okumayı seviyorsak her yazarın en az bir kitabını okuyup hakkında az çok bir fikir sahibi olmanın doğru olduğunu düşünenlerdenim! Bu şiir kitabı da buna en iyi örnek. Daha önce niye Nazım HİKMET okumadım diye kendime kızsam da Nazım bile şiirlerle aramı düzeltemedi...
    Tarihimi de attım...
    Bazen çok fazla ısrarcı olmamak gerekiyormuş bu şiir kitabı okurken bunu anladım.
    112 sayfa da o kadar güzel şiirler vardı ki ne yazık ki ben ne şiir okumayı beceremediğimden ne de şiir okumanın raconunu bildiğimden hiç keyif alamadım:( Her seferinde bu sefer başarabileceğim diye başlayıp, okumaktan zevk alamayınca kendime kızıyorum. Belki zamanla ben de sever, sindire sindire okumayıda öğrenirim ama şimdilik araya mesafe koymaya karar verdim.
   Nazım Hikmet'e gelince o kadar güzel yazmış ki! Bu şiir kitabı için yorum yazılıcak çok birşey yok! Şiir okumayı üstüne bir de Nazım'dan okumayı seviyorsanız mutlaka okuyun derim.

4 yorum:

  1. Nazım Usta'nın şiirleri güzeldir...yine de duygusunu vere vere okuyamıyorum dersen bence internetten kendi sesinden dinleyebilirsin...çünkü gerçekten o duyguyu vererek okuyunca çok daha anlamlı oluyor...neyse ki teknoloji çoğu şeye ulaşmamızı kolaylaştırıyor..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Sihirli Oklava:)Bak bu harika fikir çünkü şiir okuyanları, şiir seven insanlara çok imreniyorum hatta bu yorumu yazar yazmaz ilk iş internetten bir Nazım dinlemek olucak:)Teşekkürler:)

      Sil
  2. Sihirli Oklava ne guzel demis.. siir bana gore de degil hatta ben sesli olarakta pek tercih etmem.. ama merakli olan icin iyi bir cozum yolu ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Lülüm:)Aynen meraklısı için iyi bir seçenek olmuş!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...