11 Şubat 2013 Pazartesi

Woddy ALLEN- SIRF ANARŞİ

   Woody Allen okumayı çok sevdiğimi daha önce de şu postta yazmıştım! Vakit kaybetmeden üçüncü kitabını da keyifle okumuş olmanın mutluluğu içinde dördüncü kitabın siparişini de çoktan vermiş bulunmaktayım...
    Tarihimi de keyifle attım:)
    Arka Kapak;
    Sonunda işyerime varıpgecikmenin sebebini anlatmak üzere patronum Bay Muchnick'e yaklaşıyordum ki, kütlem giderek büyümeye başladı. Ne yazık ki o, bunu isyan olarak algıladı. Işık hızıyla karşılaştırıldığında zaten çok küçük olan maaşımdan bu gecikmenin kesilmesi hakkında çok tatsız bir tartışma geçti aramızda. Aslına bakarsınız, Andromeda galaksisindeki atomların sayısına kıyasla, çok az para kazanıyorum. Bunu Bay Muchnick'e anlatmaya çalıştığımda bana, zaman ve uzayın aynı şey olduğunu hesaba katmadığımı söyledi. Durumlar değişirse maaşıma zam yapacağına yemin etti. Zamanın uzayla aynı şey olmasının en iyi tarafı, evrenin uzak köşelerine kadar yolculuk yapıp dönerseniz ve bu yolculuk üç bin yıl sürerse, dünyadaki tüm arkadaşlarımız ölmüş olması ama sizin botoxa ihtiyacınız olmaması.

   Şeylerin parçacıklardan mı, dalgalardan mı oluştuğu tartışmasında Lola kesinlikle dalgalardan oluşmuştu bir kere. Attığı her adımda kadının dalgalardan ibaret olduğu anlaşılıyordu. Karımda da parçacıktan çok dalga var ama onun dalgaları durulmaya başladı. Belki bizim hanımda çok fazla kuark vardır. Alına bakarsınız, bizimki bir kara deliğin etki sınırına çok yakın geçmiş de, bir bölümü -ama kesinlikle tamamı değil- kara deliğin içine çekilmiş gibi duruyor bir süredir.

   "Freud, Mahler'in bilincindeki keti kaldırarak tekrar beste yapmasını mümkün kılıyor, Mahler de bunun sonucunda kendini bildi bileli boğuştuğu ölüm korkusunu yeniyor."
"Mahler ölüm korkusunu nasıl yeniyor?" diye sordum.
"Ölerek. Ben çözdüm bu işi. Tek yolu sahiden bu."

   Sırf Anarşi, Woody Allen'ın yirmi yıllık bir aradan sonra yayınladığı en yeni ve en son kitap. Hangisi önce geliyorsa.

   Trajedi beklemiyordunuz herhalde!
    Sırf Anarşi Woody dedemin son kitabı:) Kimileri çok ağır eleştirilerde bulunsalar da, dedem diye söylemiyorum ben tarzını çok beğeniyorum! 173 sayfa da yine absürd komediyi dibine kadar hissettiğim, olayları ti'ye alma yeteneğine hayran kaldığım, okurken bolca güldüğüm bir kitap yazmış Sevgili dedeciğim:)
   Kiminiz iş yoğunluğundan, hayat koşturmacasından, ilişkilerinizden, ondan, bundan sıkıldıysanız mutlaka okumalısınız. Bu yazıyı okuyup Sırf Anarşi'yi okumaya karar veren herkese şimdiden keyifli okumalar!!!

6 yorum:

  1. kapak tasarımları da çok şekemriş
    merak ettim doğrusu:)
    ben hiç okumadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Kitap sanatı:)Ben de kapağını çok sevdim:)Hiç Woody Allen okumadıysan mutlaka okumalısın!:)

      Sil
    2. evet en kısa zamanda bir tane sipariş vermeliyim diye düşündüm ben de
      bu kitabıyla başlamak istedim hem kapağı hem ismi merak uyandırıcı:)

      Sil
    3. O zaman şimdiden keyifli okumalar:)

      Sil
  2. okunacaklar listeme ekledim.. ;) Onun tarzini , yazim seklini elestirenler de bi defolsun lutfen.. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Lülüm:)Woody Allen'ı anlamak zeka ister:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...