26 Şubat 2013 Salı

Şubat Ayı Ganimetlerim- 2013

   Bakalım bu ay'ın ganimetleri nelermiş... :)
   1- Oruç ARUOBA- İLE
   2- Samed BEHRENGİ- KÜÇÜK KARA BALIK blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
   3- Zülfü LİVANELİ- MUTLULUK.
   4- Murat MENTEŞ- DUBLÖRÜN DİLEMMASI blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
   5- Orhan KEMAL- BABA EVİ blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
   6- Woddy ALLEN- SIRF ANARŞİ blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
   7- Nazım HİKMET- HENÜZ VAKİT VARKEN GÜLÜM blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
   8- Ayşe KULİN- BORA'NIN KİTABI blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
   9- Yaşar KEMAL- FIRAT SUYU KAN AKIYOR BAKSANA" BİR ADA HİKAYESİ 1 "
10- Sabahattin ALİ- MAHKEMELERDE blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
11- Selim ÇİPRUT- CİVA blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan; tık tık
12- William Shakespeare- HAMLET blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
13- Orhan VELİ- HOŞGÖR KÖFTECİSİ blogumda da yorumlarımı paylaştım burdan;tık tık
Peki sizin Şubat ayı ganimetleriniz neler? Cevaplarınızı merakla bekliyorum!



6 yorum:

  1. harika:) hızınıza yetişmek mümkün değil!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)Öyle bir iddaam yok ama çok teşekkürler!

      Sil
  2. hepsi de okunmak istenecek kitaplar..bazılarını okumuştum..teşekkürler paylaşımın için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)Ben de yorumunuz için çok teşekkür ederim!Siz hangilerini okudunuz?

      Sil
  3. heyyo ! subat ayi ganimetlerinde cok okunasi cok okunmak istenesi parcalar var.. Harika bir ay gecmis kitap kurdumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim:)İçlerinden birtanesini bile listene almışsan ne mutlu bana:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...